Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
😀
Of mee je het serieus?
Dat leuke voetbal van Slot levert een veertiende plaats op, dan gaan ze voor het grijze betonvoetbal van Buijs, ik denk in de week van 20 oktober, kort na de nederlaag bij Cambuur.
Ik denk ik bereid jullie er vast even op voor.
Is dit knvb bestuur alleen verantwoordelijk voor het aanstellen van Frank de Boer of zadelden dezelfde mensen ons ook op met Hiddink en Blind?
In dat geval zal Aad de Mos wel bondscoach worden.
Daar hoeven wij niet bang voor te zijn.
Maar Buijs in de toekomst trainer van Feyenoord is niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario vrees ik voor jullie.
En de winnaar speelt tegen de winnaar van Finland-Italië.
Dat zou toch wel mooi zijn, ofwel de Duitsers uitschakelen of tegen Andorra met opgeheven hoofd het toernooi verlaten, ik ben tenslotte altijd voor Andorra, dus dan ook.
Maar goed, dan moet ik eerst Italië verslaan en dat gaat nog een...
Geef Senesi een zak geld en hij is ook Ajacied.
Tsja, als de derde wereldoorlog uitbreekt en de aarde na een kernoorlog onbewoond is geraakt en Jamel zit in een bunker als laatste mens op aarde, dan weet ie er toch nog een positieve draai aan te geven. Goeie eigenschap, maar niet altijd even...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.