Zoekresultaten

  1. Abubakari

    België-Italië

    This thread is for the general discussion of the event België-Italië. Please add to the discussion here.
  2. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Op het EK bedoel je, als ze zouden doen wat wij voorspellen vallen er daar meer doelpunten. Dus het ligt niet aan ons lijkt mij.
  3. Abubakari

    België-Portugal

    Deze dus.
  4. Abubakari

    Hoe ver komt Oranje?

    Deze dus. :(
  5. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Nou, kort voor rust dan toch een gaatje in de hechte Italiaanse defensie geschoten. Het houdt nog niet echt over qua goals in deze 8ste finales.
  6. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Mijn Feyenoord oomzegger appte het me vanavond ook al, stond op het Feyenoord forum, iemand die er volgens hem nooit naast zit had dat daar gepost. Zat er wel aan te komen, want ik denk serieus niet dat dit in het nieuws komt als Berghuis niet eerst door Ajax gepolst is. Welkome aanvulling van...
  7. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Cruciaal moment inderdaad. Maar ook typerend voor Oranje vandaag, geen van de grote jongens staat op. Allemaal bar slecht vandaag. Wat een sof.
  8. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Geduldig blijven en wachten op de kansen die heus nog wel komen is het devies. En de Roon wisselen.
  9. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Nee, dat bedoel ik niet. 🖕
  10. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Komt dat even mooi uit dat je voor PSV bent en niet voor Ajax.
  11. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Nederland-Tsjechië over 5 uur.
  12. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Zelfbenoemd topfavoriet verliest van debutant. Wat heeft dat met NL te maken? Van Tsjechië moet je kunnen winnen, van Denemarken kun je ook verliezen, die schat ik wat hoger dan Tsjechië. Zal meer 50/50 zijn. Desondanks snap ik het gevoel dat je gefaald hebt als je in de kwartfinale strandt.
  13. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Feyenoord cynisme, bewaar dat nou gewoon even tot september.
  14. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Oh, ESPN is bij mij uit beeld nu de eredivisie voorbij is. Als ik Talking Heads wil zet Ik inmiddels liever een plaat op. Maar op zich klopt dat toch ook wel? Je ontloopt de echte toplanden, dan mag je toch niet tevreden zijn met een plek in de achtste of de kwartfinale? Zie ik nog steeds...
  15. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Nee, maar wel meer dan van Tsjechië. Hoe dan ook, 9 uit 3 is maar 3 langen gelukt, meeste goals in de groepsfase terwijl er meer landen geen superzware poule hadden. Ik kijk niet alleen naar het negatieve, ook naar het positieve.
  16. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Ik hoor er niemand over dat we favoriet zijn. Alleen maar dat we Tsjechië niet moeten onderschatten en dat we veel te veel kansen weggeven.
  17. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Pissen duurt bij mij geen 5 minuten, mijn buren kijken geen voetbal of doen dat zo rustig dat ik geen gejuich hoor.
  18. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Onderschatting lijkt mij eerder iets voor een volgevreten oude rotten selectie. Deze selectie speelt voor een groot deel zijn eerste grote toernooi. Maar misschien onderschat ik Tsjechië zelf wel, ik ben er niet erg van onder de indruk.
  19. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Ja, wat dat betreft zij de Belgen wel koning. Maar wat ik wilde bedoelde is dat de Belgen volledig op hol geslagen zijn met hun favorietenstatus. Ik zet de tv op pauze als ik moet pissen of als ik even wat te drinken pak oid. Bij een blessurebehandeling of een wissel spoel ik vooruit en ik ben...
  20. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Wat Wales laatst deed in blessuretijd, tegen Zwitserland dacht ik, dat was veel slimmer. Sowieso heel gevaarlijke corners, raar dat niemand normaal zulke corners neemt.
Bovenaan