Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Okay, was een mooie actie inderdaad. Marquez deed m nog een keer dunnetjes over bij diezelfde Rossi een paar jaar later. Toen vond Rossi het nog wel grappig om op zijn kloten te krijgen van een broekie. Heb de indruk dat die tijd voorbij is.
https://youtu.be/5-FD76BwB08
Ik zat net te wennen aan het feit dat echt hopen op regen niet meer nodig is. Tenminste niet voor Nederlands succes, wel voor een spectaculaire race dan.
Leuk en geniet ervan. Voor het avontuur hoop ik op een trip a la Vladiwostok, maar dat zal wel meevallen.
Doe maar geen Luxemburg in ieder geval.
Gefeliciteerd!
Lorenzo begin ik steeds meer te waarderen eerlijk gezegd. Komt misschien niet zo sympathiek over, maar hij kan ook vechten, naast dat hij ronde na ronde het maximale eruit weet te halen
Hup niet zo flauw, Kerstmis is nog een eind weg en om daar nu op te wachten. Voor ??n keer dan, want ik heb niets met die gele muur en dus voor gevegt.
Hup Dortmund! (Bij gebrek aan HSV uiteraard)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.