Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Rara wat heeft dit met F1 te maken? Dat wordt nog wat.
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Toch heeft het wel wat zo?n prive circuitje, maar eens werk van maken...
  3. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Volgens mij is daar keihard doekoe voor betaald. Onze ministeries kennende zal het bonnetje echter wel weer zoek zijn.
  4. Ska P 187

    Tv-topic

    :badnews: Jammer hij werkt hier niet. :wtf: Dan maar
  5. Ska P 187

    Wielrennen

    He bah nuance Uiteraard!
  6. Ska P 187

    Wielrennen

    Laat dat maar aan de leden van DVK over! Specialiteit van het huis. Dat heeft een reden.
  7. Ska P 187

    Tv-topic

    :hsv:
  8. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Misschien zit er nog garantie op Silvana?
  9. Ska P 187

    Tv-topic

    Jaja het is al goed. Ik ga die fetisch van me wel ff met eigen ogen bekijken. Nieuwsuur was het?
  10. Ska P 187

    Tv-topic

    Daar kan ik ook niets mee!!!! HSV HSV!!!!
  11. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Nee, maar Trump had het erover dat hij Europa en overige bondgenoten nog best wilde steunen, maar dat die dan gewoon de volle mep moesten gaan betalen voor die steun. Dat opent mogelijkheden dacht ik zo. In de gouden eeuw hadden we ook een heel behoorlijk huurlingen leger, dit biedt echt wel...
  12. Ska P 187

    Segunda División

    Persoonlijk zie ik het liefst, al is dit alleen in theorie nog mogelijk, omhoog gaan Racing Santander, UCAM Murcia, Cadiz en uiteraard Hercules de Alicante!
  13. Ska P 187

    Segunda División

    Voor de mensen die het boeit en voor de mensen die zich vervelen, de play offs voor promotie van de 4 segunda b cometitie naar de enige echte segunda a competitie is weer gaande. Er is al een wedstrijd gespeeld door elke clubs. De 4 bovenste clubs zijn de kampioenen van elke B liga. De 2...
  14. Ska P 187

    Tv-topic

    Ja jezus gevegt nu dwing je me gewoon iets terug te gaan kijken waar ik helemaal geen zin in heb. Hier kan ik niets mee!
  15. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Is het dan misschien een idee om gewoon die 2% over te maken aan Trump en co en die Amerikanen simpelweg ons vuile werk te laten doen?
  16. Ska P 187

    Tv-topic

    Welk punt, oprechte interesse. Ik hoorde laatst dat ze als Surinaamse door een krant neergezet werd daar stoorde ze zich aan. Dat vind ik ook wel dom van zo?n krant eerlijk gezegd, sterker nog zoiets irriteert mij ook.
  17. Ska P 187

    Vakantie en uitstapjes in eigen land!

    Bwoah dat mis ik wel af en toe hiero, lekker Surinaams eten potverdrie.
  18. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    :duim:
  19. Ska P 187

    Binnenlands nieuws

    Ik vind het maar lelijke dingen vergeleken met de F22 en de T35 die de Russen aan het ontwikkelen zijn. Ik heb sowieso wel een zwak voor Russische vliegtuigen en helikopters. Die K52 vind ik ook schitterend voor zover oorlogstuig dat kan zijn.
  20. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Doe mij Monaco maar in de zon. Ik vind het anders geen gezicht.
Bovenaan