Volgens mij is dat gedoe met die paspoorten best wel basis eigenlijk.
Of je bent Nederlands of je bent het niet. Da's voor je bewustzijn en de lange arm van welke regering dan ook best belangrijk naar mijn mening.
Ik zou ook een Spaans paspoort kunnen nemen, maar die dat bewust niet. Die kleine...