Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ach deze GP had ik eigenlijk al een beetje afgeschreven voor Verstappen. Ik ben benieuwd hoe hij het in Canada gaat doen en hoe goed de nieuwe motor daadwerkelijk is, dan met name tov Ferrari.
Met een beetje mazzel moet een podium er dat w?l inzitten voor hem
Hier houdt een uitkering naar verloop van tijd gewoon op. Hey ligt eraan hoe lang je gewerkt hebt hoe snel dit is, maar in feite komt het er op neer dat je je spaarpotje bij de overheid opeet.
Reus is zeker van promotie naar de segunda a, ze wonnen de 2e wedstrijd tegen Racing Santander met 1-0 am was het eigenlijk al uitgemaakte zaak na de 0-3 uit winst van vorige week.
Vanavond is de andere promotie wedstrijd tussen UCAM , het universiteitsteam van de stad Murcia spelende in het...
Alaves ouds kampioen geworden of in ieder geval zeker van promotie naar la primera. Real Mallorca staat op punt van degraderen. Dat zal ze leren in zijn lelijk stadion te spelen.
De president van Madrid heeft de overwinning van de 11e opgedragen aan de slachtoffers die omkwamen bij een aanslag o een pe?a/ supporters club in Irak die de finale zaten te kijken. Het schijnt de 2e aanslag in korte tijd te zijn geweest met een totaal van ongeveer 30 doden. Uiteraard werd er...
Iets anders, Rosberg is voor mij toch ook wel aardig, of nog verder, door de mand gevallen. Dat was helemaal niets vandaag. En die wil evenveel als Alonso gaan verdienen mocht hij wereldkampioen worden? Dan overschat je jezelf toch wel behoorlijk. Hij mag God op zijn blote knieen bedanken dat...
Als het puur om racen gaat dan vind ik MotoGp toch het mooist om te zien. Puur als kijksport dan en respect dat ik heb voor die gasten. Het wordt ook schitterend in beeld gebracht.
Dat DTM zo hoogwaardig is dat wist ik niet, volg dat niet zo eerlijk gezegd.
Ik dacht het wel, maar vind het jammer. Vind het eigenlijk voor het spektakel wel leuk als het hele zwikkie weer in elkaar voegt en dat dan het liefst zo vaak mogelijk.
Vraagje, Monaco wordt weer herhaald en daar zitten ze nu in een VSC, mag je dan het gat niet dichtrijden en moeten de afstanden tussen de auto?s hetzelfde blijven als dat ze waren?
Weet ik, maar dat is hetzelfde als Indy met F1 vergelijken. Dat laatste is gewoon het beste van het beste, punt. De rest kan ook leuk zijn, maar zal er qua niveau nooit aan kunnen tippen.
Okay dat wist ik niet. Dan was het ongeveer gelijk inderdaad.
Riciardo was niet blij, heeft gelijk, but that?s life. Het zal m nog wel een keertje meezitten en dat verdient hij eigenlijk ook wel.
? Hammilton ging voor Riciardo naar binnen toch en had US dit integenstelling tot de SS van Riciardo. Dany had geduldiger moeten zijn, of die auto heeft meer last van slijtage, maar hij had toch wel een paar momentjes die niet goed waren voor zijn bandjes.
Bandenmanagement van Riciardo is niet zijn sterkste punt. Hij rijdt met hardere banden en 1 ronde minder als de nummer 1, doch heeft ze al naar de kloten. Dat had hij in Spanje ook tov Vettel.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.