Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Liever zo, dan gewoon niet in de punten. Daarom hoopte ik het hele weekend al dat het niet ging regenen. Puur voor Max dan, voor de race zelf is het wel zo leuk natuurlijk.
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik denk dat dit de foutjes waren die hij zich kon veroorloven. Maakt niet uit, Monaco, nog steeds een nieuwe auto ?n moeilijke omstandigheden was gewoon iets te veel van het goede.
  3. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Rosberg is dus geen regenrijder.
  4. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Verstappen naar intermediates.
  5. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Intermediates vet veel sneller, bedankt race leiding
  6. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Gvd ze gaan al van de regenbanden af.
  7. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Yes yes yes, gaan met die banaan! Goede start van Dany
  8. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Wtf laat eens gaan die gasten.
  9. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Juist niet, oftewel mijn glas is half vol en pak gewoon wat je pakken kan. Die die optie van Ivoniehe maar.
  10. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Wat zit je nu te zeuren man, ik kan het niet zien, maar het is vast een leuke race en er is genoeg voor iedereen.
  11. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Waarschijnlijk wordt het starten op een kletsnatte baan in de regen en gedurende race knapt het op.
  12. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Periodes met regen wordt er voorspeld, dat is niet hetzelfde als een regenbuitje toch?
  13. Ska P 187

    FC Twente Nieuws topic

    Dat soort organisatie dat zich zelf boven de wet denkt te kunnen stellen krijgt toch altijd een tik op de neus wanneer het er echt op aankomt.
  14. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik vind het wel sneu voor gevegt die op ??n van zijn bootjes daar zit, maar dan moet ie na de race maar even door laten varen richting Alicante.
  15. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Begin maar met afstellen dan, zoals ik al zei als het hier een beetje regent, wat het uiteraard hier niet meer doet laten we wel wezen, dan komt het in Monaco met bakken uit de lucht. Regenrace!
  16. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Hehehe
  17. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Eindelijk klaar stelletje luie flikkers. Nu kan het beginnen. Aupa Atleti dan maar voor ??n keer. Burn Madrid burn.
  18. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Ben ik gvd nog steeds aan het werk!
  19. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Het is ook niet eerlijk daar Real thuis speelt. Atletico moet dus komen, gaat m niet worden.
  20. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Rot op met je kut Hull!!! Gefeliciteerd trouwens. Dus dit topic kan eigenlijk wel dicht aangezien de CL finale zo begint.
Bovenaan