Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    Championship en lager

    :hsv::hsv::hsv: Gefeliciteerd en tot volgend seizoen.
  2. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Ik hou het niet meer, was het nu in Camp nou of o nee Madrid speelde thuis. Vicente Calderon dus. Hup Barca!
  3. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    het mag allebei (niet)
  4. Ska P 187

    Championship en lager

    Go on uilen go on!!!
  5. Ska P 187

    Championship en lager

    Hup Uilen come on. Het lijkt gvd nergens op, kan toch niet!!
  6. Ska P 187

    Championship en lager

    Die uilen stellen niet veel voor, evengoed hup uilen!
  7. Ska P 187

    Championship en lager

    Hup Uilen!
  8. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Kan jij geen topic over een CL finale openen, of ben je twee keer binnen gekomen?
  9. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    EUFA/ maffia 1 pot nat.
  10. Ska P 187

    Huisdieren

    Je lacht je kapot met die kleine etterbakjes, maar het kost wat...
  11. Ska P 187

    Wielrennen

    Leg uit.
  12. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Sainz moet die Rus wel achter zich houden in Q3 natuurlijk.
  13. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Bedankt voor het aanbod overigens. En hup Alonso natuurlijk ook!
  14. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik had m al bijna in een caf? geparkeerd, hup Sainz dan maar!
  15. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Al die liefhebbers van formule 1 zijn nu pleite zeker. Hou mee eens een beetje op de hoogte, ik ben aan het werk gvd.
  16. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Fuck de kwalificatie, morgen gaat het toch regenen
  17. Ska P 187

    Champions League Finale 2015/2016

    Mooi dan kan jij me eindelijk eens uitleggen hoe dat twitteren werkt.
  18. Ska P 187

    Wielrennen

    Bewijs zoveel dat die wielrenners tjokvol doping zitten, anders trek je dat echt niet.
  19. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Regent het al, hier vielen net druppels. Dan moet het aan die veels te groene blauwe kust toch wel met bakken uit de lucht komen. Van mij hoeft het niet overigens. Wennen aan een nog steeds nieuwe auto, Monaco en regen lijkt me geen ideale combinatie.
  20. Ska P 187

    Piet, zwart of niet?

    Volgens mij heb jij de huisregels van dit forum niet doorgelezen... Zie onderscheid cq regel ??n!
Bovenaan