Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    En Pedrosa is toch wel een behoorlijk eindje weg ondertussen.
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    De toekomstig collega van Rossi knokt ook lekker mee om het podium.
  3. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Pedrosa ook voorbij aan Lorenzo? Die heeft een kater of een probleem.
  4. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik weet niet wat het verschil is, maar het was wel een behoorlijk snelle bocht die eruit gehaald is voor iets chicane achtigs
  5. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Lorenzo een Pedrosa trekken het voorlopig niet. Marquez volgt nog wel.
  6. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Rossi aan de leiding, dat had ik niet verwacht van die ouwe.
  7. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Echt he MotoGP wordt zoveel beter in beeld gebracht als F1. Dat ooit het is gewoon lekker in te kijken.
  8. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ja, ivm ongeval afgelopen vrijdag
  9. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik heb er 40 centen op staan, dus hup Pedrosa!
  10. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Voorlopig schijnt het zonnetje weer a.s. weekend in Montreal, mooi!
  11. Ska P 187

    Piet, zwart of niet?

    Ja zoals die van de kuip ja.
  12. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Wat ben ik eigenlijk aan het doen? Hij heeft er zat verpest inderdaad, maar er is ook altijd nog zoiets als een opdrachtgever. Die moet gewoon duidelijk stellen wat ze willen en gezien het feit hij steeds de opdracht opnieuw binnensleept zal hij wel iets goed doen.
  13. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Valencia te langzaam voor een stratencircuit? 3 stukken waar ze over de 300 gaan dat zie ik ze in Singapore niet doen. De setting was niet mooi, maar da's wat anders.
  14. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    O ik zie dat hij ook de Oostenrijk ring verkracht heeft... Edit 1 Te laat okay Edit 2 Catalunya heeft hij niet zo heel veel aan gedaan.
  15. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Bahrein, heb ik niets mee China, vind ik geen bagger Rusland, vind ik ook geen bagger Azerbeidzjan, geen bagger, maar straten circuit, niet echt op zijn conto Singapore, stratencircuit, ik vind het wel okay, maar ook niet echt op zijn conto Abu dabi, heb ik niet veel mee, vind de pit straat dom...
  16. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Turkije vond ik een prima circuit anders, jammer dat het niet meer op de agenda staat. Edit Sepang is niets mis mee. Edit 2 Circuit of the Americas is ook prima te doen
  17. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Assen, wat was het de derde zaterdag? Da's na Catalunya van dit weekend? Is er dan ook F1 zodat we weer een echt motorsport weekend hebben?
  18. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Toen was jij al drie keer vader.
  19. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Daarom is deze erkenning van hun kant ook belangrijker dan gemiddeld. Behalve het feit dat het een groot land is dan.
  20. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Elvis of Buddy? Eerlijk zijn zak hooi.
Bovenaan