Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ah, vandaar dat we allebei in goede vorm zijn. Vorig seizoen won ik alles in de competitie maar verloor ik de eerste de beste bekerwedstrijd.🙁
Ik had al even gekeken of je Tadic of Klaassen had.😀
Dat is andersom, naar Friesland toe vanuit dat vieze vervuilde westen is 3.000 euro. Ofzo.
Maar vanuit Friesland naar dat vieze vervuilde westen, dat kost niks.
Voorlopig heeft Cambuur bijna 2x zoveel punten en 2x zoveel doelpunten.😀
Gewoon een goed ingespeelde ploeg, veel verschillende spelers die een goal kunnen maken, kom je in de eredivisie al een heel eind. En dat met leuk attractief en aanvallend voetbal. Ik snap niet dat Groningen met hun veel...
Ja, na rust weinig problemen. Wat mij opvalt is dat het bij corners en vrije trappen vanaf de zijkant altijd dolle paniek is achterin. Wat dat betreft begon het ook penibel met direct 3 of 4 corners.
Hopelijk Schouten gauw weer terug, brengt wat meer rust en is opbouwend ook goed.
Volgende...
Wel wat lucky, maar wat geeft het. Vond Cambuur niet best, maar wel rete efficiënt.
Al was Heracles ook niet heel goed, die kregen wel een paar aardige kansen, zeker in die fase vlot na de 1-0.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.