Teleurstellende seizoensopening, de derby Oranje Nassau-VV Groningen was vrij slecht van beide kanten. Beide een helft de minst slechte, voor rust keam ON op 1-0, kort voor tijd VVG op 1-1. En ook nog bijna op 1-2, bal tegen de lat in de laatste minuut. ON speelde toen al met 10 vanwege rood...