Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zowaar na de ruime achterstand nog een punt gepakt. Maar nog wel onder de streep, ik moet volgende week voor de zekerheid maar winnen, al volstaat een punt misschien ook al.
1) Hoeveel punten pakt AZ op bezoek bij PSV? 0
2) Wie staat er na deze speelronde op plek 16? PEC
3) Verliest Willem II voor de 11e keer op een rij? Nee
4) Hoeveel strafschoppen worden er benut? 1
5) Wie scoort het laatste doelpunt van Ajax tegen Heracles (of niemand)? Haller
Juist niet. Mensen die domme dingen zeggen niet affikken omdat ze een bepaalde kleur hebben is dan eerder racistisch.
Carnaval is zeker weer begonnen, normaal ben je scherper.
Okay, zal dan wel komen doordat ik die kranten niet lees.
Ik vond Donny bij Ajax trouwens beter dan Klaassen toen die weg ging, ik denk dat Donny bij de juiste club (waar ie wel speelt) de draad wel weer op kan pakken want ik vond het bij Ajax meer dan een huis tuin en keuken voetballer.
Dat enorme leedvermaak doet dat wel vermoeden of in elk geval dat hij iets gedaan heeft wat dat rechtvaardigt. Ik vraag me oprecht af wat dat dan is want ik dacht dat vd Beek best een sympathieke uitstraling heeft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.