Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Persoonlijk denk ik dat dat niet exclusief iets voor Ajax is.
Gelukkig gedijt Ajax prima bij ophef, dus kampioen zijn we al, de beker en de CL moet nu ook wel lukken.
Oh, slecht gehandeld dan, zoiets moet je gelijk de kop indrukken.
Wel typisch voetbalwereldmannenmachogedrag, benieuwd of er nog meer beerputten open gaan na die van Ajax. Zou mij eerder verbazen wanneer dat niet gebeurt dan wel.
24 deelnemers aan zijn toto waarvan er 14 in de saté competities spelen. En alleen deelnemers aan de saté competities doen mee aan de strijd om de saté beker.
Prima, maar ik zie wel verschil tussen afhakende sponsors bij de Voice en bij de mogelijkheid dat er sponsors bij Ajax afhaken, die appels en peren bedoel ik.
Een sponser is volgens mij trouwens werkzaam bij een raamwasbedijf.
Ik denk niet dat sponsors daar nu nog om afhaken. Daarnaast is het appels met peren vergelijken.
Als de verantwoordelijke ontslagen is, wat wil je er verder dan nog mee? Afhakende sponsors geloof ik in dit geval ook niet in.
Verschil is dat Ajax niet (alleen) Overmars is en dat bij the Voice zo’n beetje iedere bekende medewerker rare dingen deed.
Ik denk dat dit volgende week oud nieuws is. Overmars weg en over tot de orde van de dag. Tenzij er nu een hele beerput open gaat en er meer dickpics dan doelpunten gemaakt...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.