Zoekresultaten

  1. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Terecht. Wat mij betreft had hij beide nog geel gegeven.
  2. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Ik hoop nu dat de Wit de winnende erin schopt en Klaassen zijn strafschop mist.
  3. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Ja die van Ajax ook trouwens. Die moeten ook op vakantie. Zelfde geldt voor de mannen uit Utrecht.
  4. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Gaan ze wel winnen. Wout Weghorst kan dan meteen even oefenen voor het WK.
  5. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Wat mij betreft wint Ajax gewoon deze wedstrijd. Ik vind Utrecht niet zo best. Ajax heeft geen geluk deze wedstrijd.
  6. S

    De hel van het openbaar vervoer

    Sommige zaken moet je op locatie oplossen. Niet de treinreizigers of weggebruikers bemoeien met dit gedram. Die willen op tijd bij hun afspraken zijn. Niet te laat komen door deze gasten. Eigenlijk zou de gederve inkomsten moeten worden verhaald op XR. Lopen op het spoor is trouwens verboden...
  7. S

    De hel van het openbaar vervoer

    Ik ben van mening dat veel zaken sowieso onder de aandacht moeten blijven. Maar niet op deze manier. Mensen die niets met deze demo's te maken hebben worden geraakt. Deze zaken hoor je bv in de politiek te laten horen of in de rechtbank als men het er niet mee eens is. Voorts kan men ook naar...
  8. S

    PSV-Optimist

    O ja. MR71. Dan moet JMD hem nog een keer winnen.
  9. S

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-presenteert-eenhoorn-als-algemeen-directeur Nu kan Feyenoord weer een paar stappen vooruit zetten
  10. S

    PSV-Optimist

    Dank je wel @JMD voor de organistatie. Allen dank voor de felicitaties. Wordt een keer tijd dat Mario en JMD zich op de erelijst gaan voegen.
  11. S

    De hel van het openbaar vervoer

    Nee slogan is veranderd naar from the road to the rail. Hopelijk wordt het volgende from the road to the fail. Het spoor blokkeren is zo slecht. Is een duurzame manier van transporteren. Al zijn de XR mensen en geef tegengas daar niet mee eens.
  12. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Wie gaat er in de ochtend al aan het bier?
  13. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Volgens mij heeft PSV de finale van de JC schaal en de lichtstadderby gehaald en gewonnen dit seizoen. Kan je van Ajax niet zeggen.
  14. S

    Playoffs om Europees voetbal

    Gelukkig heeft PSV het stadion in eigen beheer. Zouden dit soort zaken nooit gebeuren. Maar dat terzijde.
  15. S

    Laatste en 34e speeldag!

    Chilavert was ook een expert als keeper.
  16. S

    Laatste en 34e speeldag!

    Die Fernandez laat zien dat hij het niveau aankan bij PSV. Veel beter dan Land. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  17. S

    Laatste en 34e speeldag!

    De heer Propper werd keihard uitgefloten toen hij inviel. Voorts is het duidelijk dat de heren Lammers, Tyton en Kjolo voor Twente spelen en niet meer voor PSV. Vandaag bleek dat deze heren gewoon tekort kwamen. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  18. S

    Laatste en 34e speeldag!

    Werkelijk een schande dit. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  19. S

    Laatste en 34e speeldag!

    Twente was 2de helft echt slecht. Die liggen er meteen uit in de voorronde. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  20. S

    Laatste en 34e speeldag!

    Was geen blunder van Kovar. Het begint daarvoor al met het niet ingrijpen bij de aanval. Lijkt of Flamingo hem nog aanraakt. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
Bovenaan