Ja die van Ajax ook trouwens. Die moeten ook op vakantie. Zelfde geldt voor de mannen uit Utrecht.Haha en dan geel voor Klaassen. Die scheidsrechter moet ook nodig met vakantie.
Ja die van Ajax ook trouwens. Die moeten ook op vakantie. Zelfde geldt voor de mannen uit Utrecht.Haha en dan geel voor Klaassen. Die scheidsrechter moet ook nodig met vakantie.
KloptPenalty's
Matige afwerking.Haha ja, 2 keer lat, nu op de paal. Ja we boffen maar
Ik hoop nu dat de Wit de winnende erin schopt en Klaassen zijn strafschop mist.Jammer dat niemand die De Wit eens een driedubbele beenbreuk trapt.
Terecht. Wat mij betreft had hij beide nog geel gegeven.He ja Lindhout ga nu even met 20 sec te gaan nog even 2 spelers toespreken...
O ongetwijfeld om nog even zout in de wonden te wrijven. En dan provocerend juichen naar de Ajax-fans om het af te maken.Ik hoop nu dat de Wit de winnende erin schopt en Klaassen zijn strafschop mist.
Lucky Utrecht dusMatige afwerking.
Ja zoiets. Zou mij niets verbazen.O ongetwijfeld om nog even zout in de wonden te wrijven. En dan provocerend juichen naar de Ajax-fans om het af te maken.
Of zo... Goedemorgen, 1-1Zo schiet je een penalty in
Vanwege de veiligheid besloten de pingels rechts.
Wat een onzin. Is voor het eerst dat ik zoiets hoor dat dat gebeurt.
Dat heb je ervan als Ajax fans zich niet kunnen gedragen.Haha lekker KNVB dit. Tuurlijk joh.