Eef de Kip
Well-known member
Haha dramaqueen
Kom op zeg, stel je niet zo aan. Ik heb zelf nota bene dit seizoen al een aantal keer gepost dat het Ajax flink tegen zit dit seizoen...Ja maar die knipoog gebruik je zo ongelofelijk standaard dat het inmiddels lastig is om te begrijpen of je nou serieus bent of niet
It takes one to know one...Haha dramaqueen
Gaan ze wel winnen. Wout Weghorst kan dan meteen even oefenen voor het WK.Maar goed, laat het niet op penalties aankomen Ajax, want die ga je in dit seizoen niet winnen denk ik.
Met de mentale hardheid van ons team loopt het me nu al langs de benen omlaagMaar goed, laat het niet op penalties aankomen Ajax, want die ga je in dit seizoen niet winnen denk
Stel je niet zo aan zeg. Omdat je een knipoog niet zag/begreep...Jezus JMD hoe oud ben je, 15?
Dat hangt niet af van of je fit bent of niet (of die 45 meter naar de penaltystip moet teveel zijn).Slijtageslag, mij benieuwen of ze straks nog een penalty kunnen nemen
Wordt een Panathinaikos-achtige serie, alleen gaat er dit keer geen (oud)-Feyenoorder missen.Maar goed, laat het niet op penalties aankomen Ajax, want die ga je in dit seizoen niet winnen denk ik.