Playoffs om Europees voetbal

Wie haalt Europees voetbal?

• Go Ahead Eagles

Stemmen: 1 10,0%
  • NEC

• Sparta

• FC Utrecht

Stemmen: 7 70,0%

• Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ja maar die knipoog gebruik je zo ongelofelijk standaard dat het inmiddels lastig is om te begrijpen of je nou serieus bent of niet
Kom op zeg, stel je niet zo aan. Ik heb zelf nota bene dit seizoen al een aantal keer gepost dat het Ajax flink tegen zit dit seizoen...

stc

Well-known member
Wat mij betreft wint Ajax gewoon deze wedstrijd. Ik vind Utrecht niet zo best. Ajax heeft geen geluk deze wedstrijd.

JMD

Well-known member
Slijtageslag, mij benieuwen of ze straks nog een penalty kunnen nemen
Dat hangt niet af van of je fit bent of niet (of die 45 meter naar de penaltystip moet teveel zijn).
Ben vooral benieuwd hoe het mentaal is met de clubs, en dan lijkt Ajax me idd niet de favoriet. Zij moeten plus dat het idd ook niet meezit vandaag.

JMD

Well-known member
Dit zijn van die zaken die op het middenveld altijd een fluitje van de scheids oplevert, maar ind e 16 niet... Klaassen wordt wel licht onderuit getrokken.

JMD

Well-known member
De playoffs (p/d + eur) waren eigenlijk de saaiste versies van de laatste jaren, maar de finales maken qua spanning veel goed.

Voor de neutrale toeschouwer heerlijk, maar als Volendam/Willem II/Ajax/Utrecht-supporter is dit een hel natuurlijk

Bovenaan