Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die ontstellende buh kwiek arrogantie, niet eens weten dat Ajacied’69 niet in Dokkum speelt, al 24 jaar niet meer, maar in Groningen op Sportpark de Parrel.
Ik zie dat het zich beter voelen dan de niet kerkgangers, de vrije jongens van Dokkum, nog onveranderd is bij die fine schijnheiltjes van...
Ik hoop dat Fortuna PSV morgen vernederd, dat Studio Sport daarna beelden laat zien van de bekerwedstrijd tegen Wageningen uit 1977/78 om te laten zien dat het wel eens vaker gebeurd.
Maar ik hoop vooral dat Ajax en Cambuur winnen.
Tegen Magikan.
Ik zat al te denken “ wat moest ik nou ook alweer nog even doen op DVK?”
Heracles Almelo (Susaa)-RBC (Simon) 6-4
VVA-SVZ (Magikan-Andre) 5-3
FINALE 17 april 18.00
Heracles Almelo (Susaa) vs VVA (Magikan)
Voorspel
Ruststand 3/1 punt
Eindstand 3/1 punt
Eerste doelpuntenmaker...
Gaat het eigenlijk over 1 of 2 wedstrijden?
Mocht het maar 1 wedstrijd zijn dan weigeren wij op het terrein van buh kwiek te spelen. Dat is voor ons geen neutraal terrein, het stinkt daar bovendien naar finen.
Doe dan maar in het Cambuur Stadion, mooi tussen Heerenveen en Groningen in.👍
Boven Randers, Jablonec en Cluj eindigen en er dan direct uitliggen tegen Bodo Glimt, jij mag dat sterk of goed genoeg vinden. Ik vind het, zeker gezien de over het algemeen moeizame potjes in de groepsfase, niet heel sterk.
Oh zo. Ja klopt, ook van Ajax gewonnen.
Qua spelers misschien geen uitblinkersteam, maar wel een goed team, anders blijf je niet zo lang ongeslagen lijkt me.
Vragen speelronde 27:
1. Wie wint de Klassieker Ajax - Feyenoord? Ajax
2. Weet Heerenveen thuis tegen Heracles eindelijk weer eens te scoren? Ja
3. Bij welke wedstrijd wordt er het meeste gescoord? Psv-Fortuna
4. Vallen er meer of minder dan 25,5 doelpunten? Meer
5. Pakt Willem II thuis tegen AZ...
Veerman op de bank… Dat vind ik dan weer raar, de man die doelpunten kan maken en voorbereiden. Of heb ik iets gemist waardoor hij op de bank moet beginnen?
Voor Ajax zou het wel goed uit komen mocht PSV (HOOFDLETTERS NOOIT VERGETEN!!!1!!1) verder gaan, dus ze zullen er wel uit vliegen.
Maar ik hoop oprecht dat ze doorgaan, ook zonder Ajax belang. Feyenoord-PSV in de volgende ronde lijkt me erg leuk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.