Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Speelronde 27

    Onderschat de boel maar weer xtc. Verstuurd vanaf mijn DT-A8F2 met FRYTALK
  2. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Die ontstellende buh kwiek arrogantie, niet eens weten dat Ajacied’69 niet in Dokkum speelt, al 24 jaar niet meer, maar in Groningen op Sportpark de Parrel. Ik zie dat het zich beter voelen dan de niet kerkgangers, de vrije jongens van Dokkum, nog onveranderd is bij die fine schijnheiltjes van...
  3. Abubakari

    Speelronde 27

    Ik hoop dat Fortuna PSV morgen vernederd, dat Studio Sport daarna beelden laat zien van de bekerwedstrijd tegen Wageningen uit 1977/78 om te laten zien dat het wel eens vaker gebeurd. Maar ik hoop vooral dat Ajax en Cambuur winnen.
  4. Abubakari

    KKD Speelronde 31

    Het was weer lekkerder kut roepen dan bierdrinken neem ik aan, 4-0 op de kloten tegen de hekkensluiter, fluitend.
  5. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

    Tegen Magikan. Ik zat al te denken “ wat moest ik nou ook alweer nog even doen op DVK?” Heracles Almelo (Susaa)-RBC (Simon) 6-4 VVA-SVZ (Magikan-Andre) 5-3 FINALE 17 april 18.00 Heracles Almelo (Susaa) vs VVA (Magikan) Voorspel Ruststand 3/1 punt Eindstand 3/1 punt Eerste doelpuntenmaker...
  6. Abubakari

    Festivals en concerten

    Ggu:ll is ziek, blijven alleen de locals van Farer over. Jammer, had wel zin in een dubbele dosis.
  7. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Eerste wedstrijd. Dus no way dat ik thuis speel op het veld van de aartsvijand.
  8. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Gaat het eigenlijk over 1 of 2 wedstrijden? Mocht het maar 1 wedstrijd zijn dan weigeren wij op het terrein van buh kwiek te spelen. Dat is voor ons geen neutraal terrein, het stinkt daar bovendien naar finen. Doe dan maar in het Cambuur Stadion, mooi tussen Heerenveen en Groningen in.👍
  9. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Als ik in Dokkum thuis speel (en daar lijkt het op) is de accommodatie uiteraard Het Harddraverspark🤨
  10. Abubakari

    AZ in Europa.

    Boven Randers, Jablonec en Cluj eindigen en er dan direct uitliggen tegen Bodo Glimt, jij mag dat sterk of goed genoeg vinden. Ik vind het, zeker gezien de over het algemeen moeizame potjes in de groepsfase, niet heel sterk.
  11. Abubakari

    AZ in Europa.

    De Europese campagne van AZ was sowieso niet heel sterk geloof ik.
  12. Abubakari

    AZ in Europa.

    Oh zo. Ja klopt, ook van Ajax gewonnen. Qua spelers misschien geen uitblinkersteam, maar wel een goed team, anders blijf je niet zo lang ongeslagen lijkt me.
  13. Abubakari

    AZ in Europa.

    AZ won van Ajax in de JCS?
  14. Abubakari

    Eredivisiekenner 2021/22 - ronde 27 (start: vrijdag 18 maart, 20:00)

    SC Heerenveen - Heracles Almelo 1-1 Go Ahead Eagles - SC Cambuur 2-1 FC Twente - PEC Zwolle 2-1 NEC - Sparta Rotterdam 1-1 FC Utrecht - FC Groningen 1-1 Ajax - Feyenoord 2-1 PSV - Fortuna Sittard 4-0 Vitesse - RKC Waalwijk 2-1 Willem II - AZ 0-2
  15. Abubakari

    AZ in Europa.

    Knap dat ze dan laatst toch een stuk of 17 wedstrijden op rij ongeslagen bleven en daarbij oa van Ajax, Feyenoord en PSV wonnen.
  16. Abubakari

    Glazen Bol Eredivisie 2021-22 Versie (de 5 wekelijkse vragen)

    Vragen speelronde 27: 1. Wie wint de Klassieker Ajax - Feyenoord? Ajax 2. Weet Heerenveen thuis tegen Heracles eindelijk weer eens te scoren? Ja 3. Bij welke wedstrijd wordt er het meeste gescoord? Psv-Fortuna 4. Vallen er meer of minder dan 25,5 doelpunten? Meer 5. Pakt Willem II thuis tegen AZ...
  17. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Vroege invalbeurt van Veerman?
  18. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Tegenover een foutje staat toch ook heel veel goeds? Die gaat vanavond invallen en de winnende maken of voorbereiden, wat ik je brom.
  19. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Veerman op de bank… Dat vind ik dan weer raar, de man die doelpunten kan maken en voorbereiden. Of heb ik iets gemist waardoor hij op de bank moet beginnen?
  20. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Voor Ajax zou het wel goed uit komen mocht PSV (HOOFDLETTERS NOOIT VERGETEN!!!1!!1) verder gaan, dus ze zullen er wel uit vliegen. Maar ik hoop oprecht dat ze doorgaan, ook zonder Ajax belang. Feyenoord-PSV in de volgende ronde lijkt me erg leuk.
Bovenaan