Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Overlevers spel

    Feyenoord
  2. Abubakari

    Speelronde 27

    Vorig jaar onder Advocaat deed Feyenoord het ook prima in de Arena, eerste 20 a 25 minuten daargelaten, toen was Feyenoord nergens en ook alleen maar aan het verdedigen. Maar nadat Gravenberch toen de 1-0 maakte was het over met Ajax en speelde Feyenoord volgens mij ook vrij aanvallend en haalde...
  3. Abubakari

    Speelronde 27

    De winnaar zal wel niet zoveel de behoefte hebben om dat soort momentjes te delen. In de geest van hoe Makkelie floot waren het geen strafschoppen, geen van drie. Prima dat ie de wedstrijd goed aanvoelde en er geen penalty voor gaf. Daarnaast ben ik ook niet zo’n liefhebber van dat gezeur over...
  4. Abubakari

    Overlevers spel

    AZ 2-0 achter bij Willem II las ik net. Wat een domme kutclub is dat AZ toch ook. Niks kun je aan die sukkels overlaten.
  5. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Ik zeg het nog maar eens, jij hebt de meeste goals voor van iedereen, net als fortuna1987 vorig seizoen die daardoor ook niet degradeerde. Of jij moet liever wel willen degraderen, dan schaf ik die regel voor jou af.
  6. Abubakari

    Speelronde 27

    Dat zei ik ook, dat Ajax daar mazzel had. Ik bedoel dat je als je de wel/niet penalty momenten gaat delen je ze allemaal moet delen. Verder zal het mij worst zijn.
  7. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Verloren van Feyenoord, nou ja, animalfreak gun ik het best, maar kan de punten zelf ook wel gebruiken.
  8. Abubakari

    Speelronde 27

    Nee, dat moment zal het account Boze Feyenoorders wel niet delen. Linssen maakt een schwalbe, staat direct op en geen Feyenoorder appelleert, niks aan de hand.
  9. Abubakari

    Speelronde 27

    Typerend voor wie of wat eigenlijk? (In reactie op de twitteraar die het typerend noemt).
  10. Abubakari

    Speelronde 27

    Die eerste met Martinez had Ajax mazzel mee, die tweede van Linssen was echter een 100% schwalbe. Zet je daar dat moment met Mazraoui tegenover heft het elkaar weer op.
  11. Abubakari

    Speelronde 27

    Vlak voor en na de 3-2. Wat Miramar kan kan ik ook. (ok is Dokkumers voor ook, voor alle duidelijkheid). Tsja, veerkracht hebben ze wel, is wel eens minder geweest. Bij espn deden ze alsof de 2-2 uit de lucht kwam vallen maar dat vond ik niet, met Timbers kopbal op de lat, redelijke vrij...
  12. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Marquez is zijn basisplaats sowieso kwijt maar valt vaak nog wel in. En zo ruim zit ik niet in de fitte verdedigers. Dus ja, dan moet je wat.
  13. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Wij voor beide.
  14. Abubakari

    District Noord

    Gorecht won in 2J eindelijk weer eens en omdat DZOH opnieuw gelijkspeelde heeft Gorecht nog maar 1 verliespunt minder dan koploper DZOH. In 2I verloor Buh Kwiek thuis met 1-2, de wedstrijd van VV Dokkum ging niet door. Wat Mamio gedaan heeft weet ik niet.
  15. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Het uitvak zit in elk geval vol met Ajacieden uit 1969.
  16. Abubakari

    District Noord

    VVG-Oranje Nassau dus vanmiddag, stond schijnbaar veel spanning op want het werd niet echt een goeie wedstrijd. De weinige grote kansen die er waren werden jammerlijk gemist tot een kwartiertje voor tijd, toen kopte Danny Harms VVG naar de winst. ON blijft dus verliezen en mag zich zorgen gaan...
  17. Abubakari

    KKD Speelronde 31

    Ik had het over Helmond Sport, die liepen fluitend over NAC heen. Eer behaal je in de CL, niet in wat nog niet eens het Europese equivalent van de keuken kampioen divisie is.
  18. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Nog even een vraagje, is er bij de return toevallig nog een tribune die jarig is of hoeven we ons deze keer niet druk te maken om vuurwerk gooiende tokkies?
  19. Abubakari

    Speelronde 27

    Dat klinkt weer als de stc die we kennen!👍
  20. Abubakari

    Speelronde 27

    Nee, dat zien we.
Bovenaan