Mooi in stijl kampioen geworden, 5-0 was tot februari een populaire uitslag bij Ajax dis leuk om hem in de kampioenswedstrijd nog eens van stal te halen. Blij dat alle gestress voorbij is, vanavond makkelijk gewonnen, was ook wel lekker, en de titel is binnen!