Ik lees al jaren jouw gemopper over NAC. Over alle braskutten op het veld en in het bestuur. Dus vandaar de vraag of je er iets mee opschiet want linksom of (in jouw geval) rechtsom, een zootje blijft het toch, tenminste als ik jouw bijdragen over NAC lees en mag geloven.