Hoever en Simons en “die Braziliaan”, wat hebben die al bewezen dat je PSV de grote winnaar kunt noemen? Want zoals gezegd, van Luuk de Jong en Guus Til ben ik niet erg onder de indruk.
Was vorig jaar toch ook zo, die Ramalho dat was echt een geweldenaar. Bleek een vrij modale verdediger. En zo...