Ik heb Pink Floyd in 1989 in het Goffert park gezien, maar dat was al zonder Roger Waters. Mijn favoriete Pink Floyd is de vroege Pink Floyd, zo'n beetje tot en met Atom Heart Mother al vind ik sommige latere platen ook wel prima te doen, Animals bijvoorbeeld. Dark side of the moon vind ik dan...