Zoekresultaten

  1. de waan

    N.E.C Nieuwstopic

    Dan zal het hem dat zijn. Enorm sfeerloos gedoe bij SC NEC in ieder geval. Kan me voorstellen dat dat bij andere amateurtakken van profclubs anders is.
  2. de waan

    N.E.C Nieuwstopic

    Die amateurteams van profclubs zijn nog verschikkelijker dan beloftenteams.
  3. de waan

    RIP topic

    Arme, goede jongen. Rust zacht.
  4. de waan

    [Transfers] Nederland

    Die kon in de 2e Divisie nog geen potten breken. Dan is Daan Sutorius ook minimaal 15 miljoen waard. Of moet je daarvoor echt Chinees zijn?
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Prima initiatief. Best een aantal namen die er in de Topklasse ook al bij waren bij ADO'20.
  6. de waan

    Voorbereiding 2017/2018

    Steve heeft ook nog de hand gehad in het jubileumboek.
  7. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    De reacties uit Epe waren erg opgelucht.
  8. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Sjorro: bedankt!
  9. de waan

    Hoofdklasse A zaterdag 2017-2018

    De ligging van het complex van Swift is ook wel vrij bijzonder.
  10. de waan

    Wielrennen

    Wat een slap gelul van die interviewer inderdaad. Net alsof het iets heel unieks is wat ie doet.
  11. de waan

    Wielrennen

    Waar was dat interview op?
  12. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    En Blankenburg gaat het toch maar weer proberen zag ik.
  13. de waan

    Wielrennen

    Hoppa, Aru! Opgeflikkerd met dat kutkoersen van Sky.
  14. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    HFC heeft geen licht, dus die moeten wel 's middags spelen. Waarom ze tegen VVSB op zaterdag spelen weet ik niet. Ik zag in de eerste ronde AFC-Achilles'29 ook al op zaterdag.
  15. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Als Quick Boys zijn kansen vergooit door de duels tegen de beloften te verkloten lig ik helemaal in een deuk. Ik denk trouwens dat Twente en Vitesse er veel aan gelegen is om weer te promoveren, die konden wel eens sterk voor de dag komen. Vorige week voor de presentatiegids een interview...
  16. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    In principe om 18.00 uur, al werd daar ook best vaak van afgeweken.
  17. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Er is een standaardnummering voor de wedstrijden : 1-2, 3-4, 2-3, 4-1 enz. En die nummertjes per poule zal wel via een soort van loting gaan.
  18. de waan

    Hoofdklasse A zondag 2017-2018

    Wedstrijd zou eigenlijk in Forum Hadriani gespeeld moeten worden.
  19. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Is er toevallig iemand met een VI-account die het hier stiekem neer kan plempen?
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Tja, in de oude hoofdklasse hebben we wel eens een seizoen gespeeld tegen SC Enschede, Achilles'12 (Hengelo), Quick'20 en Stevo (Geesteren) en ook ook nog Rheden, Babberich en Rohda Raalte redelijk in de buurt. Gelukkig hebben we onze vrienden uit Oldenzaal weer terug.
Bovenaan