Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dan zal het hem dat zijn. Enorm sfeerloos gedoe bij SC NEC in ieder geval. Kan me voorstellen dat dat bij andere amateurtakken van profclubs anders is.
HFC heeft geen licht, dus die moeten wel 's middags spelen. Waarom ze tegen VVSB op zaterdag spelen weet ik niet. Ik zag in de eerste ronde AFC-Achilles'29 ook al op zaterdag.
Als Quick Boys zijn kansen vergooit door de duels tegen de beloften te verkloten lig ik helemaal in een deuk. Ik denk trouwens dat Twente en Vitesse er veel aan gelegen is om weer te promoveren, die konden wel eens sterk voor de dag komen.
Vorige week voor de presentatiegids een interview...
Tja, in de oude hoofdklasse hebben we wel eens een seizoen gespeeld tegen SC Enschede, Achilles'12 (Hengelo), Quick'20 en Stevo (Geesteren) en ook ook nog Rheden, Babberich en Rohda Raalte redelijk in de buurt. Gelukkig hebben we onze vrienden uit Oldenzaal weer terug.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.