Zoekresultaten

  1. de waan

    Overige landentoernooien

    En wat worden die spelers er beter van om mee te trainen met de selectie ten opzichte van het spelen van een EK?
  2. de waan

    Overige landentoernooien

    Bulgarije en Engeland.
  3. de waan

    Overige landentoernooien

    Die kortzichtigheid kan ik zo slecht tegen. Beloften in de reguliere competitie willen ivm de weerstand en dan spelers thuishouden van het hoogst denkbare podium. Wie zijn er niet bij trouwens?
  4. de waan

    Wielrennen

    Nee, precies. Dat gaat ook een beetje een eigen leven leiden, dat zogenaamde met opzet laten lopen.. Je kunt het alleen niet half/half doen. Als je toch steeds probeert kort in het klassement te blijven kost dat veel energie, die je dan beter kunt bewaren voor die paar dagen. Als je een...
  5. de waan

    Wielrennen

    Elk jaar gezeur als de Gesinks en Mollema's voor plek zeven rijden maar nooit eens winnen en nu Gesink volledig voor een dagsucces gaat is het ook weer niet goed?
  6. de waan

    Wielrennen

    Gesink drie minuten aan de broek vandaag. [emoji106]
  7. de waan

    The Jukebox

    Goeie plaatjes!
  8. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Niet vervelend bedoeld, maar ben jij misschien een beetje kleurenblind?
  9. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Als watermerk, of hoe noemen ze dat. Verder wel een erg amateurisch ogend logo.
  10. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Het torentje zit er nog wel in.
  11. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Prima zo. Was toch nog even bang dat er nog iets aparts uit de hoge hoed zou zijn getoverd.
  12. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Lees: er is minder geld beschikbaar. Komend seizoen wil ik toch weer eens af en toe bij CSV Apeldoorn gaan kijken.
  13. de waan

    Het grote Bier topic

    Bedoelen ze dit nou met een Alfamannetje?
  14. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ok?, dat heb ik allemaal helemaal gemist. Ik kijk ook nooit op die site, zie alleen heel af en toe een retweetje langskomen met heel veel CAPS!! Dan is het inderdaad een communicatief slimmigheidje geweest van de KNVB.
  15. de waan

    De Voetbalquiz

    Dat was de makkelijkste. Max heeft de juiste fruitsoort al wel te pakken.
  16. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ja, het schrijfniveau is belabberd, maar ik vind het toch wel grappig dat zij het voor elkaar krijgen anderhalf uur te spreken met de grote baas en dat die dan ook nog best opmerkelijke dingen zegt.
  17. de waan

    De Voetbalquiz

    We hebben ook fruit als international gehad. Noem er twee (voor of achternaam).
  18. de waan

    Wielrennen

    Als je ziet hoe Bardet met zijn onderbeen tegen dat stoepje aan komt moet die toch ook wel flink gehavend zijn zou je zeggen. Wat is die trouwens ook angstaanjagend mager.
  19. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Doen ze dan toch maar mooi, die jongens van Voetbalprof. :duim:
  20. de waan

    District Noord

    [emoji3]
Bovenaan