Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is natuurlijk een fraai staaltje omkoping. Magreb krijgt wat centjes van de KNVB en die kunnen elk dubbeltje goed gebruiken.
Dit zijn waarschijnlijk gratis punten voor de andere clubs, als ze het einde van het seizoen al halen. Dat is dan ook het pluspunt voor de zaterdagclubs, want op...
Ah, hij is het met me eens dus.
Overigens is dat het argument dat ik het vaakst hoor. "Ja, maar het mag niet van onze statuten. Best wel een drogreden. Je doet of laat toch niet iets omdat het in de statuten staat, er is toch een reden waar?m het daarin staat.
Ik heb het stukje niet gelezen, maar waarom hij dat noemt is me een raadsel, want ik heb nergens gezegd dat zaterdagclubs maar op zondag moeten gaan spelen.
De Omerta was en is in Spanje groter dan waar ook. Zie nu ook weer over het niet openbaar maken van de klantenlijst van Fuentes. Indurain was een halfgod, ze zouden niet eens willen dat bekend wordt dat ook hij gebruikt heeft.
Tegelijkertijd won hij de Tour op het hoogtepunt van het...
Beetje hulp, maar 75% toch wel van mij.
Vandaag het eerste oefenpotje: 2-1 gewonnen van FC Bocholt (niveau 5) door doelpunten van Joost Exterkate en Brent Schutte. Vorig seizoen nog kansloos van dezelfde ploeg verloren in de voorbereiding, voor wat het waard is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.