Zoekresultaten

  1. de waan

    RIP topic

    Het liedje ging over haar toch? Of zoiets.
  2. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Dit is natuurlijk een fraai staaltje omkoping. Magreb krijgt wat centjes van de KNVB en die kunnen elk dubbeltje goed gebruiken. Dit zijn waarschijnlijk gratis punten voor de andere clubs, als ze het einde van het seizoen al halen. Dat is dan ook het pluspunt voor de zaterdagclubs, want op...
  3. de waan

    Wielrennen

    De Nijdams en Ekimovs zijn uitgestorven.
  4. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Na een goede nachtrust wellicht.
  5. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Het is niet anders. Volgende keer beter.
  6. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Je snapt me dus niet.
  7. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ja, maar als verwijzen naar de statuten je beste argument is, vind ik dat toch niet getuigen van erg veel overtuiging.
  8. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik krijg zomaar ineens ruim drie weken respijt, dus ik zal een dezer dagen eerst de selectie op de site maar eens actualiseren.
  9. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ah, hij is het met me eens dus. Overigens is dat het argument dat ik het vaakst hoor. "Ja, maar het mag niet van onze statuten. Best wel een drogreden. Je doet of laat toch niet iets omdat het in de statuten staat, er is toch een reden waar?m het daarin staat.
  10. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ik heb het stukje niet gelezen, maar waarom hij dat noemt is me een raadsel, want ik heb nergens gezegd dat zaterdagclubs maar op zondag moeten gaan spelen.
  11. de waan

    De Tour op tv

    Heel enerverend was het allemaal niet, nee.
  12. de waan

    De Tour op tv

    Die tijdritten zijn nog het minst verdacht. Indurain was waarschijnlijk het grootste natuurtalent ooit op die discipline.
  13. de waan

    Wielrennen

    Mori was het, niet Malori. Die heb ik geloof wel 438 keer opnieuw horen kermen gisteren.
  14. de waan

    De Tour op tv

    De Omerta was en is in Spanje groter dan waar ook. Zie nu ook weer over het niet openbaar maken van de klantenlijst van Fuentes. Indurain was een halfgod, ze zouden niet eens willen dat bekend wordt dat ook hij gebruikt heeft. Tegelijkertijd won hij de Tour op het hoogtepunt van het...
  15. de waan

    RIP topic

    Het houdt maar niet op. Wat een ellendig bericht toch weer.
  16. de waan

    Voorbereiding 2017/2018

    Goddank. Niet het ergst denkbare in ieder geval.
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Beetje hulp, maar 75% toch wel van mij. Vandaag het eerste oefenpotje: 2-1 gewonnen van FC Bocholt (niveau 5) door doelpunten van Joost Exterkate en Brent Schutte. Vorig seizoen nog kansloos van dezelfde ploeg verloren in de voorbereiding, voor wat het waard is.
  18. de waan

    De piramide

    En Danny Hesp van de VVCS maar weer krokodillentranen huilen al die faillissementen.
  19. de waan

    Wielrennen

    Precies. De toppers zijn er ook echt bijna allemaal hier. En zelfs iemand als Bouhanni heeft nog nooit een Touretappe gewonnen.
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik heb de foto'tjes binnen inmiddels dus ik zal onze site ook gauw eens verversen.Alleen eerst nog even een presentatiegids vol schrijven. :oops:
Bovenaan