Zoekresultaten

  1. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Dan hadden ze nog een rondje meer moeten overleven in CL-voorronde.
  2. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Cocu heeft wat ontwikkelingen gemist in het voetbal?
  3. de waan

    Verlaten gebouwen

    Fukushima wordt overgenomen door de natuur: http://www.spoon-tamago.com/2017/08/01/nature-is-reclaiming-fukushimas-abandoned-areas/?mc_cid=d38dbb792c&mc_eid=76fb6f1cba
  4. de waan

    Seizoengidsen 2018/2019

    Mooi, dan gaan we maar eens op pad vandaag. Meteen ook de nieuwe Hard Gras meenemen, want die lijkt me ook erg interessant.
  5. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    De Strokel is dan ook sowieso zeer de moeite waard, ook als de wedstrijd niks is.
  6. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Die hebben toch weer een aardig clubje recreanten gevonden te oordelen aan de eerste oefenuitslagen. Doe Peter Boeve de groeten van me.
  7. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Zag zijn naam al regelmatig langskomen bij de doelpuntenmakers in oefenpotjes.
  8. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Ik zou gewoon Harderwijk in gaan. Mooie oude binnenstad!
  9. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Amper dreiging.
  10. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Aankomen?
  11. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Godver. Uit de lucht.
  12. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Waar blijft Frenkie?
  13. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Wat een geweldig doelpunt was dat zeg.
  14. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Ze zitten aan de overkant van de straat, dus dat zal het probleem niet zijn. Wel een mooi lommerrijk veldje: https://www.hettwentsevoetbal.nl/verleden/complexe-materie/groot-scholtenhagen-vv-haaksbergen/ Ik heb begrepen dat als de boel afgekeurd wordt er alsnog op korte termijn een nieuw veld...
  15. de waan

    Batigoal was jarig

    Batigoal SkaP? Ben je lekker mee, met zo'n naam. Gefeliciteerd nog! :duim:
  16. de waan

    Dikke duim voor onze helden!

    Vriend van Vecehee Hij is vriend van Vecehee Vriend van Veceeeeeheee Hij is een vriend van Veceeeehee :duim:
  17. de waan

    Europa League 2017-2018

    Utrecht heeft de voorsprong te pakken mensen! Nog eentje erbij graag.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    De selectie van Kozakken Boys is ook een fijne voor de speakers hoor.
  19. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Misschien wil Schilstra nog terugkomen? Ook niet echt netjes natuurlijk, maar nood breekt wet.
  20. de waan

    Wielrennen

    Hup Roglic!
Bovenaan