Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja, Syri?, wat moeten we daar nou mee? Een mooi heldenverhaal, omdat het onwaarschijnlijk is dat ze het WK halen, of is het toch vooral een propagandafeestje van Assad?
Ik heb het idee dat onze keeper al een punt krijgt als hij ??n keer per wedstrijd een goede redding heeft. Dus die voorkeuren zul je altijd wel houden denk ik.
Ah, kijk, gisteren ook weer dus.
Ik ben zaterdag voor het eerst live bij een volleybalwedstrijd geweest, maar in het echt is het allemaal nog aanstelleriger dan het op tv lijkt, met dat hupsen en gillen na elk punt voor en tegen. Meest bizarre vond ik nog wel dat de wissels een soort veredelde cheerleaders zijn. En het publiek...
Met een plezierige verbazing kennis genomen van de ontwikkelingen vandaag. :duim:
(En, toch aardig om even te benoemen, de wedstrijd be?indigd met acht spelers uit eigen kweek.)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.