Zoekresultaten

  1. de waan

    DFB Pokal

    Tja, Duitsland is ook beetje heel veel groter dan Nederland. Daar zijn op niveau 4 clubs die groter zijn dan sommige Eredivisieclubs.
  2. de waan

    Sheffield FC

    Je bent zelf de oudste club van de wereld.
  3. de waan

    De Voetbalquiz

    Pier Alma?
  4. de waan

    De Voetbalquiz

    Andre Roosenburg nog maar weer eens. Of was dat geen Fries?
  5. de waan

    De Bondscoach

    Ja, een Nederlander van boven de vijftig, groot geworden als speler in de jaren tachtig. Goed plan.
  6. de waan

    District Oost

    Ik vroeg me al af waarom er geen uitslag van De Zweef-NEC op stond. Afgelast is wel vrij bijzonder, ja.
  7. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik vermoed een tweezijdige bias. De Opta-corresponden zitten bij sommige clubs vaak wel extreem laag.
  8. de waan

    District Oost

    Promovendus RKZVC blijft maar doorstomen. Nu 15 uit 5 in 1E na weer een zege: 2-1 tegen Heino. Longa'30 blijft in het spoor op drie punten achterstand. Onderin heel veel ploegen aan het sprokkelen, lijkt een spannende degrdatiestrijd te gaan worden met o.a. BWO, Tubantia, Stevo en Schalkhaar...
  9. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    De correspondent van Opta doet niet mee aan die geintjes. Die hield het op 600. :omg:
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    HSC'21-Hercules was een wedstrijd met heel weinig kansen, maar gek genoeg toch zeker niet saai. Hercules scoort uit de eerste kans die ze krijgen, na niet al te best ingrijpen van Jordi van Ek. Na rust een heel dominant HSC'21, maar het lukte maar niet om dat overwicht om te zetten in kansen...
  11. de waan

    sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

    Een VVD'er als voorzitter en meteen een schuld wegritselen.
  12. de waan

    District Oost

    Pijnlijk avondje voor Longa'30. RKZVC won uiteindelijk met 5-0. Er waren 3.000 toeschouwers, anderhalf keer het aantal inwoners van Zieuwent.
  13. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    En weer in de laatste minuut toegeslagen, zonder arbitrale hulp dit keer: 2-1.
  14. de waan

    District Oost

    En in Hengelo ook nog Achilles'12-ATC'65. Het lijkt wel of de KNVB het erom gedaan heeft.
  15. de waan

    District Oost

    DETO won vanmiddag de derby van Vriezenveen met liefst 6-1 van DOS'37. Op dit moment is de derby tussen kleine (RKZVC) en grote broer (Longa'30) bezig. 2-0 voor de thuisclub. Ook een vol bakje in Zieuwent.
  16. de waan

    Speelronde 8

    Ik heb vanmiddag naar de livestream van Tubantia JO19-1 - HSC'21 JO19-1 gekeken. Er zal dus ook vast wel iemand zo gek zijn om naar Roda JC-NAC te kijken.
  17. de waan

    De Bondscoach

    Ja sorry, ik blijf een naief soort optimisme houden.
  18. de waan

    De Bondscoach

    Ik mag toch hopen dat ze inmiddels iets wijzer zijn.
  19. de waan

    Binnenlands nieuws

    Die zat van de week ook bij Nieuwsuur, waar hij ongeveer hetzelfde zei. Het grootste probleem is inderdaad het niet opleggen van tbs in dit soort gevallen. Je hebt toch geen rapport nodig om te constateren dat soort figuren behandeld moeten worden zou ik denken.
  20. de waan

    Druktemaker SanMark is jarig

    Gefeliciteerd.
Bovenaan