Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In een stadionnetje (ook al is het dan niet zo groot) lijkt het al snel minder. Heeft AFC ook een beetje last van. Niet dat daar veel volk komt, maar als er daar 200 op de tribune zitten, lijkt het nog compleet leeg.
In Oost vliegen drie hoofdklassers eruit, waaronder bekerhouder CSV Apeldoorn (0-1 tegen SDV Barneveld). Ook het kwakkelende Juliana'31 (0-1 tegen Alverna) en AZSV (2-2 tegen SVZW en Burak Basut schoot de beslissende pingel raak) zit het erop.
Ook twee fijne korfbaluitslagen: Hattem - Be...
Hier word ik bijzonder triestig van. Altijd maar luisteren en de oren laten hangen naar al die microbelangetjes, waar het voetbal als geheel geen barst mee opschiet.
Nou, de doelpuntenmaker is zo'n beetje van dezelfde generatie, dus dat heeft ie vast de afgelopen maanden niet meer geleerd.
Doelstelling volgens Yildirim: "dat iedereen komt trainen" :D
Voor de liefhebber:
Zo zie je maar weer hoe beeldvorming anders kan zijn dan de werkelijkheid. Dacht altijd dat VVSB een baken van rust was.
Overigens vond ik de aanstelling van Schenning al wel opmerkelijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.