Zoekresultaten

  1. de waan

    bqandy is jarig.

    Nog gefeliciteerd!!! (Met drie uitroeptekens om de vertraging goed te maken)
  2. de waan

    Even oefenen

    Met drie tegentreffers minder was de uitgangspositie voor de wedstrijden daarna ook anders geworden en is het maar de vraag of die wedstrijden (van Zweden en Nederland) ook waren ge?indigd zoals nu. En als 4-0 genoeg was geweest tegen Zweden had het met een 2-0 ruststand in de laatste wedstrijd...
  3. de waan

    Piet, zwart of niet?

    Dat is klaarblijkelijk nog geen garantie dat je het ook kunt.
  4. de waan

    Even oefenen

    Dat ook.
  5. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Je bent wel heel consequent met het voorvoegsel "ambitieuze" als het over Stedoco gaat. Netjes!
  6. de waan

    Even oefenen

    Onvergeeflijk dat ie de boel helemaal open gooide toen Nederland met tien man kwam te staan tegen Frankrijk, waardoor het van 0-1 nog 0-4 werd. Daar is het doelsaldo vergooid. Ophoepelen, dus.
  7. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Dokkumse derby in de beker!!
  8. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    Ik ben wel benieuwd of Makanaky ook zo heeft genoten van de weerman uit Wiedeweerga.
  9. de waan

    Darten

    Ja. Kan nog gewoon doorgaan ook.
  10. de waan

    Muziek algemeen

    Dit was ooit de lijst van de VPRO-radio. Daar is in de loop van de jaren al heel wat commerci?le zooi aan toegevoegd, maar om nou songfestivalliedjes er tussen te willen zien gaat wel heel ver.
  11. de waan

    Muziek algemeen

    Slowdive wel goed, maar dan hebben we het over een band die na een kleine 25 jaar weer eens een plaat maakt. The National heb ik nog niet eens geluisterd zelfs. Ga ik doen!
  12. de waan

    Muziek algemeen

    Ik heb amper nieuwe muziek geluisterd dit jaar en wat ik wel heb gehoord viel me bijna zonder uitzondering tegen. Waarschijnlijk ben ik een ouwe lul geworden dus.
  13. de waan

    Achilles '29

    Nog meer lijken?
  14. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Natuurlijk gaat geen weldenkend mens geld steken in zo'n luchtkasteel.
  15. de waan

    Die Adler

    Zeggen.
  16. de waan

    3FM Glazen Huis

    Het is dit jaar in Apeldoorn, dus dat gaat eindeljk weer eens een mega-opbrengst worden.
  17. de waan

    R.I.P Topic

    Ik had er eigenlijk C (met zo'n rondje erom heen) Blauwvinger bij moeten zetten.
  18. de waan

    Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

    U riep?
  19. de waan

    R.I.P Topic

    Mooie amandeldildo heeft Anita in haar handjes.
  20. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    In West II vliegt Jodan Boys eruit tegen de amateurs van Excelsior (3e klasse).
Bovenaan