Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En die spelen nu dus allemaal nog in het 1e.
Maar echt, er moet hoognodig iets bedacht worden om dit soort clubs eerder een halt toe te roepen. Die Van der Horst gaat vast wel weer bij een ander zieltogend clubje de suikeroom spelen. Het lijkt ook wel of er steeds meer komen.
Klinkt goed.
Hier nog wat achtergrond over het waarom van de nieuwe strafschopregel: https://decorrespondent.nl/6313/we-moeten-het-over-de-strafschop-hebben-want-die-straf-is-veel-te-hoog/557489445645-93ff0dd9
Ten zuiden van de A15 zijn dus alleen WCR en Meeuwenplaat nog over op zondag. Als die er niet ook de brui aan geven.
Toch snap ik het niet altijd even goed, zo ook bij Poortugaal. Als je als derde- of vierdeklasser altijd een eind moet reizen, omdat alle buurtclubs inmiddels op de andere dag...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.