Zoekresultaten

  1. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    En Woezik heeel zuinigjes van Dieren (2-3). RKZVC krijgt een stevig pak op de broek van DZC'68: 4-0.
  2. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    O ja, en Dalfsen is Oost, dus VAKO gaat het niet worden. Schakel dan Bon Boys maar uit.
  3. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Die liggen er al lang uit, joh.
  4. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    VAKO denk ik. Die wonnen met 5-4 bij MSC, maar stonden kort voor tijd zelfs met 5-0 voor.
  5. de waan

    Tv-topic

    Zo precies heb ik het niet bijgehouden.
  6. de waan

    Tv-topic

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap tegenwoordig geen reet meer van het gros van de berichten van De Wolf.
  7. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Oldenzaal is (nog) wel een uitzondering in het (ooit) katholieke deel van Twente.
  8. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Ter Apel'96 durfde het zelfs helemaal niet aan. Ze kwamen niet opdagen voor hun potje tegen het 2e van Be Quick 1887.
  9. de waan

    District Zuid II

    En die spelen nu dus allemaal nog in het 1e. Maar echt, er moet hoognodig iets bedacht worden om dit soort clubs eerder een halt toe te roepen. Die Van der Horst gaat vast wel weer bij een ander zieltogend clubje de suikeroom spelen. Het lijkt ook wel of er steeds meer komen.
  10. de waan

    Buitenlandse politiek

    Dat wordt wel enigszins bevestigd door de statistieken in ieder geval.
  11. de waan

    District Zuid II

    Allemaal eigen jeugd (die ze niet hebben).
  12. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Klinkt goed. Hier nog wat achtergrond over het waarom van de nieuwe strafschopregel: https://decorrespondent.nl/6313/we-moeten-het-over-de-strafschop-hebben-want-die-straf-is-veel-te-hoog/557489445645-93ff0dd9
  13. de waan

    Achilles '29

    Ja, ik had alleen een kop gelezen. Zag het later ook.
  14. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ten zuiden van de A15 zijn dus alleen WCR en Meeuwenplaat nog over op zondag. Als die er niet ook de brui aan geven. Toch snap ik het niet altijd even goed, zo ook bij Poortugaal. Als je als derde- of vierdeklasser altijd een eind moet reizen, omdat alle buurtclubs inmiddels op de andere dag...
  15. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Dat lijkt me wel ja. Braspenning = De Dijk.
  16. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ja, maar er stonden meer clubs bij die bij de Kuip spelen en ik koos de verkeerde.
  17. de waan

    Achilles '29

    Het schip met geld is binnen komen varen toch?
  18. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Vier. Maar ik werd daarmee nog wel gefeliciteerd.
  19. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Ooit heb je hem wel serieus genomen dus?
  20. de waan

    District Noord

    En tussendoor in de beker ook De Zweef nog even uitgeschakeld.
Bovenaan