Heel jammer dat het zo moet gaan, maar volgens mij komen dit soort zaken vaak voor bij dergelijke landen. In Afrika ook altijd standaard gedoe, dan moet er weer een vliegtuig met geld worden ingevlogen.
Maar goed, Dick weer terug in de bus. Dat zag ik Rutten ook niet zo snel doen, lijkt mij...