Zoekresultaten

  1. de waan

    Degradatiegevaar, 2017-2018

    Misschien willen de buren van Twente dan ook nog wel een handje helpen tegen Sparta.
  2. de waan

    Wielrennen

    Even teruggekeken, maar hij rijdt Demare los alsof het niets is. Beste sprint, hoor.
  3. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2017-2018

    Toch wel bijzonder hoe Woezik dit seizoen totaal is ingestort.
  4. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    32. 1-0 47. 2-0 85. 2-1 86. 2-2 90+3. 2-3 Zo'n middag dus.
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik had met mijn karma gewoon om vijf over vier naar huis moeten gaan vandaag. Wat een ellende dit.
  6. de waan

    Omzetten voetbalclubs

    Het Graydonmannetje heeft ooit verteld dat het gat met de top steeds groter wordt en waarom zouden we aan hem twijfelen.
  7. de waan

    De piramide

    Reken daar maar niet op.
  8. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Deze was volgens mij voor een ander topic bedoeld. Geen idee hoe ik hem hier heb kunnen plaatsen. :confused:
  9. de waan

    De piramide

    Als het promotierecht blijft en de licentie-eisen voor de eerste divisie veranderen niet, dan hou je dus gewoon de komende 20 jaar een gesloten competitie.
  10. de waan

    HHC Hardenberg

    Financieel iets aantrekkelijker waarschijnlijk.
  11. de waan

    HHC Hardenberg

    Lijkt me een leuke speler voor Suryoye-Mediterraneo die Gouriye.
  12. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Hoe zit het eigenlijk met die jongen van Van de Schepop? Die speelt volgens mij nooit. Moeten wij die niet eens terughalen in de moederschoot?
  13. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Als dit het is, blijft het Nederlands voetbal dus stilstaand water. Lijkt me niet bepaald een goede ontwikkeling.
  14. de waan

    Wielrennen

    Laatste fase was volgens mij voortdurend met de wind op de kop. Dat bevordert een aanvallend koersverloop ook niet echt. Overigens snap ik niet zo goed waarom die parcoursen nou voortdurend maar op de schop moeten. Is voor mijn gevoel echt iets van de laatste jaren, of heb ik dat mis?
  15. de waan

    District Oost

    En gewoon weer begin september beginnen met de competitie. De bekerpotjes kunnen doordeweeks ook wel.
  16. de waan

    De piramide

    Sorry als ik misschien een beetje cynisch aan het worden ben inmiddels.
  17. de waan

    De piramide

    Gouderak ook zag ik. Ben erg benieuwd wat de in West II uit de hoge hoed gaan toveren, want ze kunnen toch niet eeuwig steeds maar de gaten op de huidige manier op blijven vullen.
  18. de waan

    De piramide

    Iedereen is het vooral nog steeds heel erg niet met elkaar eens over alles en de KNVB blijft nog steeds lafjes aan de zijlijn staan.
  19. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2017-2018

    Uit het stukje in de krant van vandaag:
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik hoop het maar, anders kan ik helemaal nooit meer komen.
Bovenaan