Zoekresultaten

  1. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Heino B. toevallig ook getransfereerd naar OFC?
  2. de waan

    27e speelronde

    Of tien jaartjes.
  3. de waan

    27e speelronde

    Zin in het interviewtje met Verbeek.
  4. de waan

    Wielrennen

    Morgen misschien een aardig dagje voor Gesink om wat te proberen in Paris-Nice?
  5. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Das wel heel veel eer voor onze Bas.
  6. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Nog een nabrander uit Oost van gisteren: DUNO Doorwerth-Alverna 1-2. Volgende week donderdag nog Colmschate-FC Winterswijk.
  7. de waan

    HHC Hardenberg

    Over de toverstaf van Gert Jan Karsten? Willen wij dat lezen?
  8. de waan

    De piramide

    Ah, ik was in de veronderstelling dat Babberich wel failliet was gegaan en heropgericht.
  9. de waan

    Ons Europees voetbaltopic

    Waar komt dit topic nou ineens vandaan. Dat is toch pas voor als de 'gustus' in de maand zit?
  10. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Precies, een beetje wederzijdse forumhulp kan geen kwaad. Tenzij we tegen elkaar spelen natuurlijk.
  11. de waan

    Wielrennen

    Dat denk ik ook wel. Evenals het feit dat Sky nu zo onder vuur ligt.
  12. de waan

    De piramide

    Ik kan inderdaad niet herinneren dat een club ooit toestemming heeft gekregen om in een (veel) lagere competitie geplaatst te worden.
  13. de waan

    De piramide

    Dat je een jaar niet kunt spelen.
  14. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Als ik een goede vrind kan helpen doe ik dat uiteraard. Bovendien zijn de spelers van ASWH de beste.
  15. de waan

    De piramide

    Dat klopt niet van Argon. In het eerste jaar dat de topklasse er was deden ze het nog prima. Daarna degradeerden ze uit de topklasse en weer een jaar later (het laatste seizoen op zondag) werden ze 13e in de hoofdklasse.
  16. de waan

    Transfers 2e divisie

    Er is alleen in een straal van 100 kilometer geen club die die hoge prijs wil of kan betalen.
  17. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Uiteraard. Nog nooit een ASWH'er genomineerd trouwens? Dat wordt dan wel een keer tijd.
  18. de waan

    De piramide

    Toch heb ik de indruk dat het wel gebeurt. Niet als enige argument misschien, maar het wordt er vaak wel bijgehaald. Argon was de laatste jaren op zondag ook zeker geen topclub meer en toen liep het ook al hard terug, maar ze hebben na de overstap dat tij ook zeker niet weten te keren. Ook niet...
  19. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Nog bedankt voor de stem. Die nominatie kwam dan weer wel uit mijn koker. ;)
  20. de waan

    Transfers 2e divisie

    Sargon Gouriye (woonachtig in Hengelo) meldt in Tubantia dat hij gebeld is door diverse clubs uit het westen van het land. Zou het onderhand niet beter zijn de Tweede Divisie onder de sectie Betaald Voetbal te hangen?
Bovenaan