Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jezus, wie bedenkt het in hemelsnaam om een muziekje achter een samenvatting te monteren.
Idiote overtreding trouwens, lijkt me toch niet dat daar ?berhaupt discussie over kan zijn.
Ligt er een beetje aan. Als Berkum echt tot het eind mee gaat doen om het kampioenschap, kan ik me voorstellen dat ze iets minder prioriteit geven aan de beker. En de meeste hoofdklassers liggen er weliswaar uit, maar tegen clubs als WHC of DETO hebben ze toch ook echt niet zomaar gewonnen.
Ik zag een samenvatting. Het sportpark was niet zo afgeladen vol als bij eerdere derby's wel eens het geval is geweest, maar afgaand op de beelden toch wel het dubbele denk ik.
Was weer lekker billen knijpen nog op het laatst. Echt een heel sterke eerste helft van HSC, lange tijd niet zulk goed voetbal gezien van de onzen. Na rust is Be Quick wakker en sluipt er toch meteen weer angst in. De 2-1 zat er al een tijd aan te komen. Denk je dat het wel klaar is na de 3-1...
Gaat komend jaar vast nog niet gebeuren. Best onzinnig, want met waarschijnlijk vier zondagclubs die degraderen uit de 2e Divisie, wordt het toch al een soort van mix.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.