Zoekresultaten

  1. de waan

    Tv-topic

    Frits Barend zou wel een goeie zijn hiervoor.
  2. de waan

    Wielrennen

    Prima. Continu?teit. Nog beter zou het zijn als ze hun schaatsbudget ook doorschuiven naar het wielrennen. :p
  3. de waan

    Wielrennen

    Eind van dit jaar lijkt mij. En met het schaatsen einde schaatsseizoen.
  4. de waan

    De piramide

    Lees: meer beloftenteams.
  5. de waan

    Wielrennen

    Kirsten Wild?
  6. de waan

    KNVB Beker -- (2017-2018)

    Prima uitslag.
  7. de waan

    De piramide

    Er was een storing gisteren waardoor reacties van een paar uur verdwenen zijn. Ik had ook nog een geniale bijdrage in dit topic: helaas verloren gegaan. De bondsvergadering is ondertussen met een maand uitgesteld. Er is kennelijk nog niet genoeg gepolderd.
  8. de waan

    R.I.P Topic

    Verschrikkelijk inderdaad. Knoop in de maag. https://www.christenunie.nl/blog/2018/02/27/Julia
  9. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Dat is wel erg grappig.
  10. de waan

    Derde Divisie zaterdag 2017/18

    Inmiddels zijn ze bezig. Kennelijk toch nog een paar spelers weten op te trommelen. Wat een puinhoop. Hoe lang moesten ze nog trouwens?
  11. de waan

    De piramide

    Je kunt precies voorspellen wat er gaat gebeuren. Onder de eerste divisie ontstaat een soort zaterdageredivisie, bestaande uit allemaal clubs die prima mee zouden kunnen in het rechterrijtje van de Eerste Divisie maar niet willen promoveren en het wel prima vinden zo, zodat de hele boel dicht...
  12. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Gemiste kans op omzet weer dus. Via de site namelijk wel gewoon te bestellen. https://www.hsc21.nl/531/webshop/winkelmand/?ref=%2f531%2fwebshop%2f
  13. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik hoop dat we komend seizoen nog tegen jullie spelen.
  14. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht tijdens de wedstrijd. Waar stond/zat je?
  15. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Het was zo idioot druk dat het ook wel erg lastig was om iemand te treffen.
  16. de waan

    R.I.P Topic

    Gaat gaat SanMark. je ongetwijfeld antwoord op geven.
  17. de waan

    R.I.P Topic

    Aaah, Mies. :sad:
  18. de waan

    Het weer

    Het was (het wedstrijdverloop daargelaten) prima toeven in het zonnetje langs de lijn gisteren.
  19. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Lekker handig ook met de cruciale potjes tegen De Meern en BQ op het programma.
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Ik was al zo lang niet meer geweest dat ik zo'n beetje met iedereen opnieuw kennis kon gaan maken. De scheidsrechter is me niet opgevallen. Kan me geen gekke beslissing herinneren in ieder geval.
Bovenaan