Zoekresultaten

  1. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Komend seizoen trouwens twee seniorenteams erbij, dat is ook wel weer eens positief. Wel beiden op zaterdag, dus het kan maar zo zijn dat Bonehead komend seizoen weer in het donker naar Haaksbergen mag.
  2. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Dit zijn er 26, maar ik verwacht Cenk nog niet direct echt terug op het veld, dus eigenlijk ook 25.
  3. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Ik heb soms het idee dat er twee Achillessen zijn. E?n die wanhopig probeert het hoofd boven water te houden en ??n die vrolijk doorgaat met profclubje spelen. Laatst werd ook al pontificaal een vrouwen-beloftenteam aangekondigd.
  4. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Dit is de eerste selectie. In de praktijk spelt een deel daarvan de meeste wedstrijden in het 2e. Die hebben een eigen selectie van een speler of 13. Ik geloof ook voor het eerst dat iedereen er was bij de fotoshoot. Meestal ontbreken er wel een paar.
  5. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Leeftijdsdiscriminatie omdat de beloften geen oudere spelers mogen opstellen en de amateurclubs wel. Die is echt op zijn hoofd gevallen. Van behoorlijk hoog ook.
  6. de waan

    De Indelingen

    Dat kan ook. Ik heb nu de Wijchense clubs naar Zuid I gestuurd. Gevoelsmatig liggen Wageningen en - met name - Beneden Leeuwen meer in de richting van Zuid I dan Nijmegen.
  7. de waan

    Nacompetitie topamateurs 2017/18

    Klopt. https://www.tubantia.nl/amateurvoetbal/neo-verrast-door-de-knvb-extra-kans-op-promotie~a7381ce2/
  8. de waan

    Het weer

    Kan er dan ook nog natte sneeuw vallen tijdens de schaapscheerderskou? [emoji16]
  9. de waan

    3 kruisjes voor Bernardo

    Gefeliciteerd nog! Wel schrikken dat forumleden waarvan je hun pubergedrag nog kunt herinneren ook al gewoon 30 zijn.
  10. de waan

    gevegt is jarig

    Gefeliciteerd.
  11. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Mat? Szolga gebruikt goede gel in ieder geval.
  12. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    En ze staan alweer op de kiek. Mooi symmetrisch neergezet weer. Helaas nog niet in de nieuwe shirts, die waren nog niet op tijd klaar. Wel leuke details al bekend: "1921" in het kraagje in de nek en eindelijk ook de ster op het shirt. Mooiste nieuws van de avond is toch wel dat Cenk Uguz weer...
  13. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dat is dan toch ook een penalty?
  14. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    En sterker.
  15. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Lekker jongens.
  16. de waan

    De Indelingen

    Ja, maar er zit dus niets in die hoek. En WAVV en Leones doorsturen naar 1B lijkt ook niet echt logisch.
  17. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Dit was dan weer wel een mooi doelpunt. Die Kevin zit wel op voetbal.
  18. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik zit nu een paar minuten te kijken, maar ze staan gewoon allemaal stil. Met de handen in de zij afwachten wat de man die de bal heeft gaat bedenken.
  19. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Mooi zo.
  20. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Is het al 5-0?
Bovenaan