Zoekresultaten

  1. de waan

    De piramide

    Tja, de mollen van het zondagvoetbal zijn ook al ge?nfiltreerd in de media. Alleen het bolwerk van het Nederlands Dagblad moeten we nog zien te kraken.
  2. de waan

    De piramide

    Eerdere infiltratiepogingen van Speelziek (ook wel Mister Hercules, nadat hij daar drie jaar trainer is geweest) bij DTS Ede en Bennekom mislukten helaas, maar nu heeft het zondagvoetbal hem dan toch als mol weten te plaatsen bij Sparta Nijkerk, om het systeem van binnenuit kapot te maken...
  3. de waan

    De piramide

    Misschien dat het effect in wat meer 'hardcore' Feyenoord- of Ajax-gebied ook nog wat groter is. Soms kom je inderdaad in de rust een kantine binnen waar dan meer volk zit dan er langs het veld staan. Een deel daarvan is dan echter ook niet meer in staat naar voetbal op een scherm te kijken. :omg:
  4. de waan

    De piramide

    Maakt ook niet zoveel uit qua belangstelling. Tenzij Baronie tegelijk thuis speelt met NAC (om maar een voorbeeld te noemen). Alleen bij een echte topper merk je het verschil wel. Zou fijn zijn als die wedstrijden gewoon standaard als de late zondagwedstrijd worden ingepland. Mooie geste voor...
  5. de waan

    Districtsbeker 2018/19

    Lijkt me niet echt relevant aangezien het gros van de clubs bekerwedstrijden gebruikt als veredelde oefenpotjes en vaak niet met de basiself spelen.
  6. de waan

    De piramide

  7. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    Er is nu dus geen rechtstreekse degradant toch?
  8. de waan

    Hoofdklasse A zaterdag 2018-19

    Blijft een mooie naam, fijn binnenrijm.
  9. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Hadden ze nooit aan moeten beginnen. Past toch helemaal niet bij HBS en zorgt alleen maar voor gezeik.
  10. de waan

    Districtsbeker 2018/19

    Gefeliciteerd.
  11. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    Toen leefde het ook veel meer. Ben nog bij de beslissingwedstrijd geweest toen ze promoveerden naar de hoofdklasse. Daar liep het hele dorp voor uit. Later hadden ze ook altijd wel een supportersbus mee. Daar is weinig van over. Ze zullen toch niet voor niets een stichting hebben opgericht. Zou...
  12. de waan

    Tv-topic

    We hebben de kijker gevonden, mensen.
  13. de waan

    District Oost

    Google is uw beste vriend. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=246006062257769&set=ecnf.100005451300609&type=3&theater
  14. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    In zekere zin is dit inderdaad een bewijs dat de licentie-eisen werken. Alleen nu nog zien te voorkomen dat clubs dit soort drastische maatregelen moeten nemen. En inderdaad, JMD, in 2013 hadden ze het bijltje er ook al bij neergegooid.
  15. de waan

    Darten

    Nou, dan is zijn carri?re wel klaar dus.
  16. de waan

    Darten

    Ana had gewoon moeten winnen. Nare vent.
  17. de waan

    Darten

    Allemachtig, Wayne Jones. Waar hebben ze die ineens vandaan gehaald.
  18. de waan

    District Oost

    Haha, mooi he. Ik wilde hem niet te pontificaal in beeld nemen, maar hij leek echt zo uit de jaren tachtig te komen. Dat was dus bij Apeldoornse Boys-Loenermark. Stukje amateurvoetbalreclame was dat, hoor.
  19. de waan

    AFC Ajax in de Europa League 20/21

    Ik denk toch vooral aan 1995 toen misschien wel het beste Ajax ooit Real opzichtig spaarde en vol medelijden de score beperkt hield tot 0-2.
  20. de waan

    N.E.C Nieuwstopic

    Cees Lok!
Bovenaan