Zoekresultaten

  1. de waan

    Darten

    BENITO WORDT WERELDKAMPIOEN!!
  2. de waan

    Darten

    En dan gewoon 149 uitgooien voor de set.
  3. de waan

    Radio forever!

    Nee, ik zie wel eens wat langs komen van die mafkees. Dat vind ik wel genoeg.
  4. de waan

    Radio forever!

    Die man is compleet gestoord.
  5. de waan

    Darten

    En dan hierna Anderson. Heb je het idee dat je van een potje in de derde klasse linea recta naar de Champions League gaat.
  6. de waan

    Darten

    God, wat is dit slecht.
  7. de waan

    Radio forever!

    Nog leuke complottheorie?n vandaag?
  8. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Ja, dat is wel een risico, natuurlijk.
  9. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Het is bekend zie ik. Gefeliciteerd met de nieuwe trainer. :duim:
  10. de waan

    FC Den Bosch

    En bedankt.
  11. de waan

    The Jukebox

    Je hebt van die bands waarvan je niet zo goed snapt waarom ze niet (wat) groter zijn geworden. Tot die categorie hoort ook Gomez, eventjes populair in de jaren negentig, maar snel weggezakt in de vergetelheid. Onterecht wat mij betreft, zoals ook te horen in dit prachtige nummer, gezongen door...
  12. de waan

    Het grote kalkoen en oliebollen topic

    Fijne kerstdagen nog, mensen.
  13. de waan

    The Jukebox

    Nee, dan Phil Spector. Zo gek als een deur, maar dat maakt allemaal geen moer uit.
  14. de waan

    FC Den Bosch

    Ik dacht dat Adri Timmer uit Lienden en Joop Munsterman uit Hengelo de laatste contacten waren die Johan nog had.
  15. de waan

    The Jukebox

    Jolie Holland, die kende ik nog niet. Maar dat klinkt best fijn. Die heb ik maar eens in de wachtrij geparkeerd achter de al even lijzige Kurt Vile, die ik net aan het luisteren was. Ondertussen ga ik verder met de inhaalrace en dan komen we uit bij het debuut van Bettie Serveert (#88). Typisch...
  16. de waan

    FC Den Bosch

    Wie is die Derksen in het bericht van Deathprod. Dirk Jan?
  17. de waan

    The Jukebox

    Altijd, vriend.
  18. de waan

    The Jukebox

    Eentje dan nog, omdat gevegt zich verveelt. Daar zijn ze weer, 16 Horsepower (#89). De godvrezende David Eugene Edwards die door de duvel en zijn ouwe moer op de hielen wordt gezeten en een angstaanjagend huilende slidegitaar. Godver, wat een lekker plaatje is dit.
  19. de waan

    The Jukebox

    Oei, flink achterop geraakt, dus ik heb maar even een briefje van tien omgeruild voor wat muntjes. Ik was gebleven bij #90, Grizzly Bear, misschien wel mijn favoriete band van de laatste pakweg 10 jaar. En altijd goed voor heel bijzondere videoclipjes. Van het album Veckatemest.
  20. de waan

    2019: Album releases

    Nou, niet zo uitgebreid in ieder geval. Jij hebt bij Fok in ieder geval nog lezers.
Bovenaan