Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    De beloften doen niet mee aan de nacompetitie. Kunnen alleen promoveren als ze kampioen worden. Tweede vraag weet ik zo niet uit het hoofd.
  2. de waan

    Darten

    Ik vind Barney in de studio wel een aardige aanwinst trouwens. Sowieso vind ik hem nu al stukken relaxter overkomen. Denk dat er een last van zijn schouders is gevallen. Zin in het WK trouwens. Hups, loting!
  3. de waan

    District Noord

    Waar blijft de weekendupdate van Abu?
  4. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    In ieder geval dat Sparta I dan op zijn minst eerst naar de Eredivisie moet promoveren.
  5. de waan

    Hoofdklasse B zaterdag 2018-19

    Ja, stukje gemaakt over het Supertalent Stefan Maat, die overigens gisteren vrij onopvallend speelde. Excelsior scoort lastig en dat brak ze gisteren bijna op tegen Berkum, dat geen ploeg is voor de liefhebbers van frivool aanvallend voetbal.
  6. de waan

    De piramide

    Zo erg zal het toch niet zijn. Verandering is eng, dat vooral denk ik.
  7. de waan

    De piramide

    Spelers.
  8. de waan

    The Jukebox

    Nieuwe dag en een nieuw muntje. Deze keer voor de nummer #92, Real Estate, met zijn fijne oorstrelende niks-aan-de-hand muziek.
  9. de waan

    De piramide

    Twee derde van de clubs die op zaterdag spelen in West II zijn geen zaterdagclubs.
  10. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Omdat er geen vierde klasse meer is in West II en er nogal grote verschillen zijn worden de bovenste en onderste helft na de winter gesplitst.
  11. de waan

    The Jukebox

    Gaat dit over dat meisje met een bilpartij om U tegen te zeggen?
  12. de waan

    Tv-topic

    Wel zestig. Die zullen ze iedere week wel kwijtraken.
  13. de waan

    Radio forever!

    Ik heb het gehoord! Wat een lieve mensen allebei. En Maarten van Rossem ook trouwens (maar die was lief op de heenweg).
  14. de waan

    The Jukebox

    Fijne plaatjes weer, hoor. Talk Talk is wel echt een beetje jeugdsentiment voor mij. Mijn grote broer was behoorlijk fan destijds. En 16 Horsepower komt binnenkort nog eens langs. We blijven wel even in Amerikaanse/Americana-sferen met het onvolprezen Wilco.
  15. de waan

    De piramide

    Ik had eigenlijk verwacht dat de hakken een beetje uit het zand waren gehaald afgaande op de berichten.
  16. de waan

    De piramide

    Lijkt me nogal theoretisch.
  17. de waan

    De piramide

    En in West II komt de KNVB een dezer weken met een toekomstvisie op het standaardvoetbal. We zijn benieuwd. Deze stemming die onlangs naar buiten kwam stemde mij wel weer een beetje droevig:
  18. de waan

    De piramide

    De eerste (?) overstapper is ook alweer bekend en eentje die er al even aan zat te komen. Het flink weggezakte Berghuizen houdt ermee op op zondag. Oldenzaal begint langzamerhand een zaterdagenclave te worden, want overal daar omheen is de zondag toch nog altijd de norm en lijkt er niet heel...
  19. de waan

    Oranje Leeuwinnen

    En ook nog een ex van een DVK-lid zie ik. En daarnaast een dame die Abu heet.
  20. de waan

    District Zuid II

    Het wordt voor kleine clubs ook lastiger nu steeds meer op jaar ingedeeld wordt in plaats van op twee jaar. Dan moet je wel een beetje massa hebben als club. Verder zijn de clubs in met name Zuid Limburg in vergelijking met andere delen van het land ook wel erg klein over het algemeen.
Bovenaan