[26 juni] Nederland - Tunesie

Susaa

Well-known member
Heb de nodige biertjes genuttigd en lig nu lekker op de bank..

prima Oranje tot dusver…….
Tunesië is wel een heel zwak land.
 

JMD

Well-known member
De beelden van die fanwalk in Kansas. Wow, dat zijn heeeeeeel veel supporters… komen ook steeds meer Amerikanen en fans van andere landen meedoen :)
 

JMD

Well-known member
Tunesië maar met toen op het veld bij de aftrap…

Gewoon beginnen lijkt me het beste. Bij hockey is dat de regel, vijftien minuten na slotsognaal eerste helft beg8nnem ze weer. Ooit op het wk in Den Haag begon het duel gewoon weer met maar 1 team op het veld. Waren heerlijke beelden…

Ga ze eens zoeken
 

JMD

Well-known member
Nou kom op nl, paar doelpuntjes erbij. En Koeman slim wisselen s.v.p., dus bv Brobbey (lichte blessure) eruit, hebben we nog nodig, en spelers met eerder geel niet inbrengen
 
Bovenaan