Ik wel hoor, vanuit een volgens Sjoerd bloedheet (heetste nacht van het jaar)Hebben we er allemaal nog een beetje zin in? Hup Oranje!!
Die weten ook wel hoe zwak Tunesië is…Ik vermoed dat Marokko al iets minder blij aan het worden is
Brazilië wel, en die werden voor rust helemaal zoekgespeeld…