[26 juni] Nederland - Tunesie

JMD

Well-known member
Jammer voor Sneijder dat deze scheidsrechter er niet was toen hij speelde, had hij eindelijk de scheids op eigen hoogte kunnen aanspreken… :)

Hoppa…
 

JMD

Well-known member
Ik vermoed dat Marokko al iets minder blij aan het worden is
Die weten ook wel hoe zwak Tunesië is… ;)

Tunesië had al negen tegengoals, dit duel gaat helemaal niks zeggen…
Koeman mag de spelers op scherp in de tweede helft wisselen, net als Brobbey, die een lichte blessure heeft
 
Bovenaan