Ik ging laatst naar Schalke-Düsseldorf, de promotiewedstrijd. De bedoeling was om flink sfeer te proeven dus om 12 uur hier in Venlo de trein gepakt. Net voor Essen stopte de trein er opeens midden op het spoor mee vanwege een storing. De machinist probeerde eerst een uur lang zelf de trein nog aan de praat te krijgen. Vervolgens kwam de Notdienst, die bleven ook doodleuk een uur aanklooien maar kregen het ding ook niet aan de praat. In het begin lach je er nog een beetje mee, maar toen het bier op was werd het toch knap vervelend.
Er werd er een tweede trein opgeroepen waarbij we dus met z'n allen midden op het spoor moesten overstappen. Dan merk je ook pas hoe hoog zo'n ding is. Dit duurde al met al ook pakweg een uur. Uiteindelijk kwamen we met meer dan 3 uur vertraging om 16.30 uur aan in Gelsenkirchen.
De NS is zo gek nog niet.