[26 juni] Nederland - Tunesie

stc

Well-known member
Na de wedstrijd van gisteren denk ik dat er aantal basisspelers zoals de Jong rust gaan krijgen met oog op de volgende ronde. Zou kunnen dat bv een Depay en Koopmeiners vanaf het begin gaan spelen.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik denk dat men de groep wil winnen, dus gewoon met je basis elftal spelen lijkt mij. Gezien het wedstrijdverloop kan je eventueel gaan wisselen.
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Nederland krijgt voor het eerst een vrouw als scheidsrechter op het WK. Katia Garcia uit Mexico zal de wedstrijd tegen Tunesië fluiten. In de aanloop naar het WK had Oranje ook al een vrouwelijke scheidsrechter in de oefeninterland tegen Oezbekistan.
 
Bovenaan