Je kunt de regel opnemen dat de aanval afgemaakt wordt als de tijd voorbij is.Precies.
En vwb zuivere speeltijd, dat kan ook gewoon tijdrekken e.d. opleveren en kan ook zorgen dat een speler alleen op de keeper afgaat en dat het dan tijd is. Je kan ook de discussie krijgen (wat nu bv bij basketbal wel eens is) of een bal in het doel ging voor de zoemer of erna. Of wat te denken van een overtreding in de 16, binnen of buiten tijd??