Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko met Leuk Leuk.
    Marokko zag er dit toernooi verdedigend nog zwakker uit dan Oranje. Het zal wel een leuke wedstrijd worden tussen 2 lekker aanvallende...
  • Fregge
    Fregge reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    De rechter heeft de vorderingen van de Kerngroep afgewezen. De KNVB gaat teams die moeite hebben met de verplichte zaterdagen hulp...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Opvallend ook hoe warm het aan de kust is, je zou verwachten dat het hier echt frisser is dan in bv het oosten, maar het felrode deel op...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik kan op zich wel goed tegen warmte, heb ook prima geslapen eigenlijk, maar dit is wel erg vies warm en drukkend.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko.
    Marokko zag er dit toernooi verdedigend nog zwakker uit dan Oranje. Het zal wel een leuke wedstrijd worden tussen 2 lekker aanvallende...
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko.
    Ik denk ook gewoon dat Nederland gaat winnen. Ik vind Marokko redelijk, en redelijk spelen, maar om er echt wakker van te liggen: niet...
  • erka
    erka waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Het weer is vies en benauwd, ik neem wat terug van mijn woorden van eerder deze week.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Nee op NOS of AD paar dagen geleden, in bericht stond dat het enorm werd onderschat doordat er geen goede registratie is in Venezuela.
  • M
    Maasveld reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Stond dat op Feesboek? 235 doden en 4.300 gewonden tot nu toe. Er liggen nog zo'n 200 mensen onder het puin en 150 vermist. Daar zullen...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko.
    Ik hoop dat Marokko lekker gaat aanvallen dinsdag.
  • J
    Joost reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik heb 3 minuten gewandeld in de schaduw en was een lopen zwembad.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp 1/16 [30 juni] Nederland - Marokko.
    Ja, snap ook niet zo goed waar dat doemdenken vandaan komt, gewoon een regelmatige zege.
  • Reinoud
    Reinoud waardeerde zwammy's bericht in het onderwerp Het weer met Wow Wow.
    Het weer is vies en benauwd, ik neem wat terug van mijn woorden van eerder deze week.
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het weer is vies en benauwd, ik neem wat terug van mijn woorden van eerder deze week.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Klopt. Nogal logisch, jij woont in het noorden hier is het bij lange na niet zo heet als in het zuiden. Hier is het 30, niet veel...
Bovenaan