Laatste bijdragen

  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Scherp uit de kleedkamer gekomen
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Dit gebeurt toch te vaak
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Verdedigend zijn we gewoon te zwak… 1-2 N3Derland, wakker worden…
  • Eef de Kip
    Eef de Kip reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Lekker bezig mannen
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Nou kom op nl, paar doelpuntjes erbij. En Koeman slim wisselen s.v.p., dus bv Brobbey (lichte blessure) eruit, hebben we nog nodig, en...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    https://jeugdjournaal.nl/artikel/658039-belgische-hockeydames-zijn-te-laat
  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Na een minuut of 20/25 was dat wel voorbij. Na de 1-1 al. Schat Brazilië ook hoger in dan Marokko.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Tunesië maar met toen op het veld bij de aftrap… Gewoon beginnen lijkt me het beste. Bij hockey is dat de regel, vijftien minuten na...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Het weer.
    Moet zeggen dat het hier buiten best nog wel iets afkoelt, ook een windje.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    De beelden van die fanwalk in Kansas. Wow, dat zijn heeeeeeel veel supporters… komen ook steeds meer Amerikanen en fans van andere...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Doe Lang maar ipv Malen. Koeman zal wel weer met Depay komen.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Jeetje
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    Na de hele goede start is het niet veel meer..,
  • Susaa
    Susaa reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Jeetje… pijn bij Jonge Kracht….
  • zwammy
    zwammy reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    Mats Grootenberg. Zou geen lampje laten branden maar was de speler die de beslissende 3-2 maakte bij Hercules- Ajax. Overleden bij de...
Bovenaan