Laatste bijdragen

  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Kroatië heeft met minder inwoners al drie keer de laatste vier van het wk gehaald… Inwoners zegt ook niet alles, want dan zou bv China...
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Groep A.
    Eens! Had na de eerste speelronde meer van Zuid Korea verwacht. Maar dit was wel een zeer zwakke poule, want ook Mexico gaat niet nog...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Zo na de groepsfse vind ik Marokko toch niet zo overhyped… ;) Nederland gaat het heel lastig krijgen in de tweede ronde.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Over 2 jaar wellicht als ze de boel zelf organiseren.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    De volgende mars is waarschijnlijk in Mexico
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep C..
    Maar goed, kijk ook eens hoe groot dat land is. Het is al een wereldprestatie dat ze er dit jaar bij zijn.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep C..
    Schotland moet hopen, maar de kans lijkt me vrij klein dat ze met drie punten en dit doelsaldo doorgaan… En dan ligt Schotland er dus...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Groep A.
    Zuid Afrika dus door, dat vind ik verrassend… Zuid Korea in de wachtkamer
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde Wigboldus's bericht in het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie met Leuk Leuk.
    Ik zou geen B-Elftal inzetten. Dat pakt bijna nooit goed uit.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp [26 juni] Nederland - Tunesie.
    De oranje fanmars kon wel eens letterlijk in het water vallen.
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Wat is er gebeurd met?.
    Sterkte
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    En 4-2
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja hoor de 3-2 voor Marokko. Hup Marokko.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Marokko 3-2
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Het lijkt erop dat het dan toch Nederland- Marokko gaat worden (Mits we de groep winnen, maar daar ga ik wel vanuit)
Bovenaan