Laatste bijdragen

  • Abubakari
    Abubakari reageerde op het onderwerp Groep C..
    Maar weer knoeien achterin en 2-0.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    2-0 Brazilie, dit wordt weer niks met Schotland. Jammer hoor.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Brazilie 2-0
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja hoor 2-2. Hup Haïti 🤷‍♀️
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Saibari 2-2
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    2-1 Haïti. Wat een doelpunt.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    En 1-2. Mooi doelpunt hoor.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ja hoor. De 1-1. Hup Marokko.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Vrij belachelijke beslissing. Het is wel voetbal he. Daar kom je wel eens met de benen tegen elkaar in een duel.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Nou, daar komen ze goed weg.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Sjongejongejongejongejongejonge
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Goed doelpunt van Haïti. Marokko mag aan de bak.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wat een cadeautje geeft Schotland hier weg.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Sjongejongejongejongejonge.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ik hoop dat het een keer gaat lukken voor Schotland. The Tartan Army mag nog wel even blijven. Hup Schotland!
Bovenaan